Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Groene Os Luchtwegkruiden werkt versterkend op het auto-immuunsysteem van het paard. Dit mengsel is samengesteld uit kruiden en voedingsstoffen die de luchtwegen ondersteunen in hun werking:
Slijmoplossend, antiseptisch, ontstekingsremmend en weerstand opbouwend.
Het verzacht en reinigt de luchtwegen en werkt tegen ontstekingen.
Bij bronchitis en infecties aan mondholte en luchtwegen
Dit gemalen kruidenmengsel is met name geschikt bij aandoeningen aan de longen en luchtwegen waarbij er een hoestprikkel ontstaat die al dan niet wordt veroorzaakt door(vastzittend) slijm.
ellepel schreef:zit best wel wat in zoals je het zegt.
maar ik denk dat je je paard dan weer moet laten nakijken.
had jij je uitslag van het bloed toen ook in het bloeduitslagentopic gezet??
voor zere rug zou ik hem laten nakijken door een goede paardenfysio
jobamara schreef:heb een puffer gebruikt een kinderpuffer had flixotide en nog iets. Moest eerst de ene puffer doen ( deze zorgde voor verwijding vd luchtwegen) en een halfuur later de andere.
Het hoesten was weg maar merkte wel dat hij met veel grotere neusgaten aan het ademen was.
Toen de bloedtest op allergien bekend was en ik alles redelijk had uitgezocht, ben ik gaan afbouwen en gestopt. Ik moest 2x per dag van beide 8 puffen geven dit was voor 75,00 euro per week.
Door zijn mijten allergie kwam de allergene stof juist dieper in zijn longen dus ik had het idee dat het probleem alleen groter werd. Nu ipv geweekt hooi wiesencobs van marstall en het gaat best goed.
Wordt alleen door de weidegang moddervet.
jobamara schreef:Hoi weet je wat voor puffer het is ik betaalde volgens mij 75,- en heb hem later op internet goedkoper gevonden in belgie. AeroChamber plus met flow-Vu (kindermasker 1-5 jaar) ik zou even googlen als ik jou was. In welke provincie woon je? En ik zag vlgs mij dat je naar Horse Event ging, ik ben van plan om vrijdag te gaan als de paardjes het een tijdje zonder me kunnen stellen. Ik heb die van mij nog liggen dus als je hem wilt zien zou ik hem kunnen meenemen pb dan even je gsm nr. als ik er dan ben bel ik.