Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Heb toevallig nog een emmer Pavo Vital staan van toen ze op boxrust stond. Ga ik die van de zomer opmaken.

maar ik vind het op deze manier zeker geen gezicht dus..                                                         
 ) en dan besluit ik of ie op blijft of af gaat.
  Hoesten was met een paar dagen weg, dus dat is positief. Maar verder ziet ze er niet fit uit. Raar in de vacht, plukkerig, dof, ze is erg terug gevallen in de bespiering... Snap er eigenlijk niks van. Heb besloten om dr wat omhoog te gooien in het ruwvoer, maar ook in het krachtvoer (geheel tegen mn principes in). Morgen extra wormenkuurtje erin, weekje rustig aan een lang teugeltje wat stappen en draven buiten en dus even aan te kijken...                                                         
                                                         CarolShadow schreef:Ik lees op internet van klitwortel.
Daar zit alcohol in?
Is het dan nog wel zo goed?
Zat eraan te denken om het aan te schaffen en van de zomer uit te testen.

Hij is wel schoon trouwens 
                                                         Tass schreef:Mijn paardje schuurt nog steeds
Vrijdag heeft ze zelfs op haar kont in de wei zitten schuren
Als ik haar op de poetsplaats zet schuurt ze haar hoofdje en hals.
Zet ik haar op stal schuurt ze haar hoofdje, hals en kont aan de voerbak.

deedee19 schreef:Dat probleem heb ik nou ook. Het is nu niet zo'n mooi weer maar eigenlijk zou hij denk ik lekker buiten uit moeten waaien om hem weer een beetje fris te krijgen.