fargo schreef:Gewoon weer beginnen en kijken hoe ver je komt, des te meer conditie hij heeft, des te beter het voor je paard is! Je ziet vanzelf tot waar je komt en beweging en conditie = weerstand en spierbehoud. Dus go for it zou ik zeggen!
Dan gaan we ervoor, heel rustig opbouwen, ben benieuwd hoe ie dan in de zomer is....
liljebo schreef:Heel even een vraagje. Merken jullie ook karakterveranderingen op ondanks/dankzij pergolide/prascent? En dan bedoel ik niet de verandering naar het oorspronkelijke karakter.
Ik heb billy nu vanaf jaarling en het was altijd een gevoelig en heel vriendelijk paardje, zelfs toen hij nog hengst was.
Na zijn erge ziekzijn en gebrek en energie, lijkt hij wel wat beter, maar ik vind hem soms wel beetje vreemd. Hij is tegenwoordig erg agressief t.o de honden, terwijl hij dat nooit heeft gehad. Heeft nauwelijks interesse in iets doen of zijn vitaminebrokjes, die ik eerder als beloning gebruikte met clickeren (wat hij vroeger supergraag deed), hij is ongedurig, een ramp met voeten schoon maken,... ik weet niet... een ander pony'ke. Hij staat nu op de prascent sinds een week of 10
Moet eerlijk zeggen, dat mijn paard ook anders is geworden, hij heeft een soort verlatingsangst ontwikkeld. Heel onhandig, en zorgt weer voor veel spanning. Hij staat inmiddels ongeveer 6 maanden op pergolide.