Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pluisbeer schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=FM7WICAV
eerste foto is hoe ik hem vorig jaar geschoren had, hij had het zo warm. Dat was wel al vroeg in het voorjaar/eind winter. Ik had wel een regendeken op. Als die dikke vacht nat werd dan werd die ook nooit meer droog. Nu met de prascend ben ik benieuwd wat voor vacht hij krijgt.
Marcella: Joris was dus die 437,5 en 1.46, laatste foto is van hoe hij nu is. Ik vraag me altijd af of die meetlinten wel kloppen voor de wat zwaardere types paard. Is die van jou dunner dan Joris?
ohjajoh6 schreef:Wellicht ietwat spierbevangen en/of verzuring van spieren? Furi
ohjajoh6 schreef:En er zit ook nog eens een groot verschil in de waardes; je hebt namelijk acth gemeten in pmol en in pg.
Weet je waar ik nou serieus moe van word? Dat echt niemand de OP leest, blijkbaar, zo zonde van al dat werk...(voor mezelf
)
Syrianda schreef:Ik had gehoopt op meer verbeteringen.
We zijn nu vijf weken bezig met prascend. Erg kort nog maar.
Toch lijkt het momenteel niet te verbeteren. Dit zal wel zo'n dip moment zijn vrees ik.
Maar ik hoop op nog meer verbeteringen. Ik zou
Het niet fijn vinden als mijn merrie ondanks de pillen toch nog lusteloos blijft. ZE eet ook slecht. Misschien toch dat pardoes erbij bestellen.
Helaas eet ze haar speciale balancer nu ook niet meer.
Al met al bij ons nog niet zo best.
Setteli schreef:Vandaag de uitslag gekregen van Vlek en Naughty...
Vlek was gezakt naar 106 (kwam vorig jaar mei van 724, afgelopen mei 239 en nu dus 106). Ik ga proberen op te hogen naar 3/4.
Naughty had ik een vermoeden en ik was in augustus al begonnen met pergolide. Nu dus laten testen en hij had een waarde van 429! Dus overduidelijk. Hij heeft verder geen bijwerkingen gehad van de kwart pil, dus die ga ik ophogen naar een halve.