Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mindim schreef:flappie28 schreef:Standaard wordt er ook niet op getest denk ik bij een keuring, het is nogal een duur onderzoek wat dus niet door een kliniek met eigen laboratorium wordt gedaan. Lastig eigenlijk he, dat als je een paard koopt in april/mei en het is nog niet echt warm weer geweest dan merk je ook nog niks aan het paard en denk je er waarschijnlijk ook niet direct aan. (in het geval van ZE dan)
Succes morgen!
Kun je misschien voor mij na gaan welk onderzoek dat precies is? Misschien staat het soort onderzoek op de factuur vermeld. Mijn dierenarts zegt dat er voor ZE geen sluitend bloedonderzoek is, dat dat 100% garandeerd.
Misschien dit?Citaat:Immunologische diagnose van zomereczeem
Optimalisatie van een histamine release test op basis van in ethanol gevangen en
bewaarde lokale Culicoïdes muggen
Kinke schreef:WenskeJade, zweet ze nu ook nog zo erg dan? Kan me voorstellen dat ze zeiknat is als het zoals vorige weet heet was, maar nu is het nog geen 20 graden? Als ze zelf kan kiezen of ze in de stal gaat dan zou ik de keuze aan haar laten.
WenskeJade schreef:Kinke schreef:WenskeJade, zweet ze nu ook nog zo erg dan? Kan me voorstellen dat ze zeiknat is als het zoals vorige weet heet was, maar nu is het nog geen 20 graden? Als ze zelf kan kiezen of ze in de stal gaat dan zou ik de keuze aan haar laten.
hallo
nee nu staat ze niet te zweten
maar toen met die hitte wel was ze zeik nat..
WenskeJade schreef:Kinke schreef:WenskeJade, zweet ze nu ook nog zo erg dan? Kan me voorstellen dat ze zeiknat is als het zoals vorige weet heet was, maar nu is het nog geen 20 graden? Als ze zelf kan kiezen of ze in de stal gaat dan zou ik de keuze aan haar laten.
hallo
nee nu staat ze niet te zweten
maar toen met die hitte wel was ze zeik nat..
knetterhard schreef:Ik heb die van mij ook een deken op een lekkere ruime! Nu schuurt ze eigenlijk niet meer
Wat voeren jullie qua brokken? Als het goed is komt van de week aloë vera op bestelling en geef ik dat aan haar
Het schijnt bij mensen erg goed te helpen voor eczeem en andere huidziekten!
norton84 schreef:de ej deken bevalt hier super de nieuwe versie. wel heeft hij het er sneller warm onder als onder de rsih