Rhinovirus

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:49

[Dat denk je dus verkeerd[/quote]
Blijkbaar toch niet het hele topic doogelezen, want hier zijn ook al opmerkingen over gemaakt. Zolang er geen bestrijdingsplicht is, zal er geen ruiming volgen... (althans dat is een stap verder dan de meldingsplicht)[/quote]
Dan moet jij ook goed blijven lezen...er is over gediscussieerd daar een aantal mensen hierover van mening verschillen.
En ik ga m niet weer opstarten

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:50

stippytiel schreef:
maikeltje schreef:
Een vlakke info (rare uitdrukking overigens, nooit van gehoord) is juist de info die onrust zaait. Dat zet je dus niet op een openbaar forum zonder dat je zeker bent van een bevestiging. Mijn mening.

Als je zo zeker bent van je zaak dan maak je geen account aan op bokt maar dan neem je contact op met sectorraad paard. Mijn mening.

Nogmaals: Ik heb ten goede trouw gehandeld, ik heb het via bokt gedaan omdat ik dan naar mijn mening sneller veel mensen bereik,
het verloop hiervan ligt niet bij mij

Amen! _/-\o_

Sannesugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:52

Ik lag ergens dat vandaag bekend is geworden dat de rhino over is, klopt dat ?

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:53

Sannesugar schreef:
Ik lag ergens dat vandaag bekend is geworden dat de rhino over is, klopt dat ?

Nee Sanne dit klopt niet, aangezien Rhino nooit over gaat!

mirim

Re: Rhinovirus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:54

Rhino gaat inderdaad nooit 'over'. Misschien dat de Rhinohype over is....de media heeft er al weer genoeg tijd aan besteed!

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:56

PhiaBink schreef:
maikeltje schreef:
Een vlakke info (rare uitdrukking overigens, nooit van gehoord) is juist de info die onrust zaait. Dat zet je dus niet op een openbaar forum zonder dat je zeker bent van een bevestiging. Mijn mening.

Als je zo zeker bent van je zaak dan maak je geen account aan op bokt maar dan neem je contact op met sectorraad paard. Mijn mening.

Ik loop wat langer mee op deze aardkloof, een normale uitdrukking.
Iedereen mag een account aanmaken en wat neerzetten. Dat is gedaan zonder naam en toe naam van het bedrijf. Heel netjes dus. Ze heeft info gekregen het aan een mod te melden. Dat heeft ze heel braaf gedaan. Dus nu wachten we rusig af of het waar is en welke vorm. Niet zo moeilijk, dacht ik :D

Niet in paniek raken maikeltje! Slecht voor je hart!
Ik ben alles behalve in paniek maar probeer te voorkomen met mijn berichten dat er weer opnieuw paniek uitbreekt doordat er niet bevestigde berichten worden geplaatst, hoe goed bedoeld ook. ;) En aardkloof is eveneens geen normale uitdrukking. Het is in ieder geval geen correct Nederlands.
Wanneer je me een sneer mee wil geven, zorg dan in ieder geval dat je je spelling even opfrist.

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:59

Het is aardkloot.

stippytiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:02

Nogmaals........Mijn bericht is wel degelijk bevestigd! poeh he! Wat een drama als je iets wat eigenlijk zo belangrijk is voor volgens mij alle paarden liefhebbers in het belang daarvan meldt, er dan zoveel commentaar volgt

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:03

stippytiel schreef:
Nogmaals........Mijn bericht is wel degelijk bevestigd! poeh he! Wat een drama als je iets wat eigenlijk zo belangrijk is voor volgens mij alle paarden liefhebbers in het belang daarvan meldt, er dan zoveel commentaar volgt

Nee hoor Stippy, je hebt het keurig gedaan. Hopelijk komen de mod's snel met meer info.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:05

stippytiel schreef:

idd ik snap dat aanvallen ook niet, je hebt geen namen genoemd dus niemand kan zich aangevallen voelen, allemaal paniekvoetbal

Daantjuh88

@ Stippytiel... Niks van aan trekken. Er zijn genoeg mensen die het wel fijn vinden dat mensen eerlijk en open zijn en het gewoon melden. We zullen afwachten wat de KNHS vandaag nog gaat melden. Ik wacht in elk geval rustig af en ook al gaat NL nog 2 weken dicht, jammer dan. We oefenen thuis gewoon verder....

maikeltje

stippytiel schreef:

Bevestigd door wie dan?

stippytiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:06

Thanks Teddy321, en Miepie77, ben er wel van geschrokken inderdaad!

stippytiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:06

Daantjuh88 schreef:
@ Stippytiel... Niks van aan trekken. Er zijn genoeg mensen die het wel fijn vinden dat mensen eerlijk en open zijn en het gewoon melden. We zullen afwachten wat de KNHS vandaag nog gaat melden. Ik wacht in elk geval rustig af en ook al gaat NL nog 2 weken dicht, jammer dan. We oefenen thuis gewoon verder....

Dank je wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:07

stippytiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:07

maikeltje schreef:
stippytiel schreef:

Bevestigd door wie dan?

Laat maar

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:08

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:09

Miepie77 schreef:
stippytiel schreef:

idd ik snap dat aanvallen ook niet, je hebt geen namen genoemd dus niemand kan zich aangevallen voelen, allemaal paniekvoetbal

Ik val helemaal niemand aan mocht je oa op mijn posten doelen, ik begrijp gewoon niet dat je zonder bevestigde bronnen te noemen berichten plaatst en ik stel volgens mij hele normale vragen.

Waar een antwoord op komt van "laat maar" :?

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:13

maikeltje schreef:
Miepie77 schreef:

Ik val helemaal niemand aan mocht je oa op mijn posten doelen, ik begrijp gewoon niet dat je zonder bevestigde bronnen te noemen berichten plaatst en ik stel volgens mij hele normale vragen.

Waar een antwoord op komt van "laat maar" :?

ze heeft het via de mods geregeld dus als er dan nieuws is gaat het via hun, snap heel goed dat ze dan laat maar zegt, gewoon rustig afwachten, als er al nieuws is, zien we dat allemaal tegelijk
verder bedoelde ik niemand persoonlijk

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:15

Miepie77 schreef:
stippytiel schreef:

Waar een antwoord op komt van "laat maar" :?[/quote]

ik snap dat je bericht bevestigd is, maar je weet niet welke rhino...je zaait dus paniek zonder dat je zeker weet wat je te melden hebt, althans zo zie ik het..ik denk dat maikeltje ook daarheen wil.. als daar dan naar gevraagd wordt mag t niet gevraagd worden? omgekeerde aardkloot lijkt me

stippytiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:22

met laat maar bedoel ik dat het geen zin heeft om hier nog verder op te reageren of mezelf te verdedigen, ik heb geschreven wat er te schrijven valt, en verder denk ik dan idd...laat maar, heeft geen zin, anders ben ik over 10 pagina's nog bezig.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:25

stippytiel schreef:
met laat maar bedoel ik dat het geen zin heeft om hier nog verder op te reageren of mezelf te verdedigen, ik heb geschreven wat er te schrijven valt, en verder denk ik dan idd...laat maar, heeft geen zin, anders ben ik over 10 pagina's nog bezig.

Ik vind het gewoon zo jammer dat als er naar feiten gevraagd wordt dat je daar niet op in gaat. Dat je wel imo onrust zaait maar nergens concreet antwoord op wil geven.

Er is een officiele bevestiging maar je wil niet melden van wie die bevestiging komt. Maar als het officieel is dan kun je die vraag toch gewoon beantwoorden?

En jij snapt idd wat ik bedoel Knollentuin :j

En nu ga ik even wat anders doen dus ik lees een evt nieuwe uitbraak hier straks wel terug denk ik :+

stippytiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:28

maikeltje schreef:
stippytiel schreef:

Ik vind het gewoon zo jammer dat als er naar feiten gevraagd wordt dat je daar niet op in gaat. Dat je wel imo onrust zaait maar nergens concreet antwoord op wil geven.

Er is een officiele bevestiging maar je wil niet melden van wie die bevestiging komt. Maar als het officieel is dan kun je die vraag toch gewoon beantwoorden?

En jij snapt idd wat ik bedoel Knollentuin :j

En nu ga ik even wat anders doen dus ik lees een evt nieuwe uitbraak hier straks wel terug denk ik :+

Heb gezegd dat ik dat per pb doe en niet openbaar om erger te voorkomen

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:31

De sumiere informatie die je wel openbaar bekend hebt gemaakt is imo al teveel.

Kruidenpotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:32

Helemaal mee eens Falona!