Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stippytiel schreef:maikeltje schreef:Een vlakke info (rare uitdrukking overigens, nooit van gehoord) is juist de info die onrust zaait. Dat zet je dus niet op een openbaar forum zonder dat je zeker bent van een bevestiging. Mijn mening.
Als je zo zeker bent van je zaak dan maak je geen account aan op bokt maar dan neem je contact op met sectorraad paard. Mijn mening.
Nogmaals: Ik heb ten goede trouw gehandeld, ik heb het via bokt gedaan omdat ik dan naar mijn mening sneller veel mensen bereik,
het verloop hiervan ligt niet bij mij
PhiaBink schreef:Ik ben alles behalve in paniek maar probeer te voorkomen met mijn berichten dat er weer opnieuw paniek uitbreekt doordat er niet bevestigde berichten worden geplaatst, hoe goed bedoeld ook.maikeltje schreef:Een vlakke info (rare uitdrukking overigens, nooit van gehoord) is juist de info die onrust zaait. Dat zet je dus niet op een openbaar forum zonder dat je zeker bent van een bevestiging. Mijn mening.
Als je zo zeker bent van je zaak dan maak je geen account aan op bokt maar dan neem je contact op met sectorraad paard. Mijn mening.
Ik loop wat langer mee op deze aardkloof, een normale uitdrukking.
Iedereen mag een account aanmaken en wat neerzetten. Dat is gedaan zonder naam en toe naam van het bedrijf. Heel netjes dus. Ze heeft info gekregen het aan een mod te melden. Dat heeft ze heel braaf gedaan. Dus nu wachten we rusig af of het waar is en welke vorm. Niet zo moeilijk, dacht ik![]()
Niet in paniek raken maikeltje! Slecht voor je hart!
stippytiel schreef:Nogmaals........Mijn bericht is wel degelijk bevestigd! poeh he! Wat een drama als je iets wat eigenlijk zo belangrijk is voor volgens mij alle paarden liefhebbers in het belang daarvan meldt, er dan zoveel commentaar volgt
stippytiel schreef:Nogmaals........Mijn bericht is wel degelijk bevestigd! poeh he! Wat een drama als je iets wat eigenlijk zo belangrijk is voor volgens mij alle paarden liefhebbers in het belang daarvan meldt, er dan zoveel commentaar volgt
Daantjuh88 schreef:@ Stippytiel... Niks van aan trekken. Er zijn genoeg mensen die het wel fijn vinden dat mensen eerlijk en open zijn en het gewoon melden. We zullen afwachten wat de KNHS vandaag nog gaat melden. Ik wacht in elk geval rustig af en ook al gaat NL nog 2 weken dicht, jammer dan. We oefenen thuis gewoon verder....
Lovely schreef:En voor de mensen die vinden dat de KNHS het niet goed doet:
http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=225& ... =&ppCatID=
Miepie77 schreef:stippytiel schreef:Nogmaals........Mijn bericht is wel degelijk bevestigd! poeh he! Wat een drama als je iets wat eigenlijk zo belangrijk is voor volgens mij alle paarden liefhebbers in het belang daarvan meldt, er dan zoveel commentaar volgt
idd ik snap dat aanvallen ook niet, je hebt geen namen genoemd dus niemand kan zich aangevallen voelen, allemaal paniekvoetbal
maikeltje schreef:Miepie77 schreef:idd ik snap dat aanvallen ook niet, je hebt geen namen genoemd dus niemand kan zich aangevallen voelen, allemaal paniekvoetbal
Ik val helemaal niemand aan mocht je oa op mijn posten doelen, ik begrijp gewoon niet dat je zonder bevestigde bronnen te noemen berichten plaatst en ik stel volgens mij hele normale vragen.
Waar een antwoord op komt van "laat maar"
Miepie77 schreef:stippytiel schreef:Nogmaals........Mijn bericht is wel degelijk bevestigd! poeh he! Wat een drama als je iets wat eigenlijk zo belangrijk is voor volgens mij alle paarden liefhebbers in het belang daarvan meldt, er dan zoveel commentaar volgt
idd ik snap dat aanvallen ook niet, je hebt geen namen genoemd dus niemand kan zich aangevallen voelen, allemaal paniekvoetbal
stippytiel schreef:met laat maar bedoel ik dat het geen zin heeft om hier nog verder op te reageren of mezelf te verdedigen, ik heb geschreven wat er te schrijven valt, en verder denk ik dan idd...laat maar, heeft geen zin, anders ben ik over 10 pagina's nog bezig.
maikeltje schreef:stippytiel schreef:met laat maar bedoel ik dat het geen zin heeft om hier nog verder op te reageren of mezelf te verdedigen, ik heb geschreven wat er te schrijven valt, en verder denk ik dan idd...laat maar, heeft geen zin, anders ben ik over 10 pagina's nog bezig.
Ik vind het gewoon zo jammer dat als er naar feiten gevraagd wordt dat je daar niet op in gaat. Dat je wel imo onrust zaait maar nergens concreet antwoord op wil geven.
Er is een officiele bevestiging maar je wil niet melden van wie die bevestiging komt. Maar als het officieel is dan kun je die vraag toch gewoon beantwoorden?
En jij snapt idd wat ik bedoel Knollentuin
En nu ga ik even wat anders doen dus ik lees een evt nieuwe uitbraak hier straks wel terug denk ik