Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Auky schreef:Esther28 schreef:Overigens heb ik zojuist de phytonics gewoon online kunnen bestellen, zonder tussenkomst van een dierenarts of therapeut.
Mag ik vragen waar je het besteld hebt?
(Als het bij Den Hoek was, wordt je waarschijnlijk maandag teruggebeld/gemaild door een van de dierenartsen).
Katleen schreef:Hallo,
sorry dat ik hier zomaar even kom binnenvallen, maar ik heb een vraagje
Smeren jullie iets op de manen om deze soepel te houden onder een eczeemdeken? Ik heb
een rambo sweet itch hoody, maar ik vond dat de manen van mijn paard reeds na 1 dag erg
droog en stug aanvoelden?
Ik las dat sommige mensen babyolie gebruiken, maar wordt dat geen erg plakkerige boel?
Auky schreef:Esther28 schreef:Overigens heb ik zojuist de phytonics gewoon online kunnen bestellen, zonder tussenkomst van een dierenarts of therapeut.
Mag ik vragen waar je het besteld hebt?
(Als het bij Den Hoek was, wordt je waarschijnlijk maandag teruggebeld/gemaild door een van de dierenartsen).
Flosje446 schreef:Ik gebruik zelf cowboy magic of equistar. Daar blijven de manen glad van.
Gina schreef:Sorry dat ik zo even binnen kom vallen, ik lees af en toe al mee. Maar mijn haflinger heeft lichte zomer exceem, ik was het ongeveer 2x per week met tea tree shampoo en gebruik cojosol (als ik het zo goed spel), ik ben ook rond aan het kijken voor een zomerexceem deken, maar ze heeft een lekkere dikke korte nek en is lekker stevig gebouwd. Vind het lastig om een goed passende deken te vinden. Ik hoop dat jullie ook wat tips hebben