@ Flosje446: oh dan heb ik het vast verkeerd gehoord, moeder en zus zeiden het.
Ik heb eindelijk m'n grotere maat Rambo SIH binnen
wat een schooooone deken
en hij paste gelukkig goed, moest alleen wel een knoop leggen in de buiksingels. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat een schooooone deken
en hij paste gelukkig goed, moest alleen wel een knoop leggen in de buiksingels.
Helaas mist wel het stukje bij de schoft door verstikking, maar liever verstikking dan jeuk hé

Zwarte vlekken zie je verkeerd, heeft ie niet, zal wel aan de lichtval liggen. Hier van dichterbij:
Z'n staart is wel wat korter, maar je ziet bij lange na nog geen huid dus ook daar flinke verbetering in vergelijking met vorig jaar
Daar heeft hij ook nooit "last" van, behalve dat alles hem jeukt.
opisop_shop schreef:dees_daan schreef:ik heb net mijn sleezy binnen gekregen
Waar heb je die vandaan? Is misschien ook wel wat voor Wisse.
Wilde ze zelf gaan maken maar afgezievan het proefmodel van een week of 6 geleden ben ik er niet meer aan toegekomen
is eigenlijk bedoeld om de manen op hun plek te houden, en de vacht glad te houden, daarnaast is het hele dunne soepele stof, viel mij heel erg mee toen ik het binnenkreeg, echt fijne stof.

):

:

Hij heeft 2 injecties gehad en ik heb een fles Horsol gekregen. Nu nog een deken bestellen. Hij is zwart en ik zit er aan te denken een pagony eczema te bestellen. Eens zien hoe hij de deken behandeld. Hij heeft nog nooit een deken op gehad. Ik probeer het eerst zonder hoofdkap.