Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:Is dat echt zo? marloesnatje??
, ik weet niet......dan had die pony dus meer last van gras dan van vliegen.
En worden ze vaak meer geprikt doordat ze dikker zijn, sneller zweten en daar komen veel vliegen op af toch
Maar ik snap het niet,de deken is tegen dazen?
Daar werkt toch elke deken tegen,die prikken toch niet door stof heen.
Of hebben wij dan lieve daasjes haha, appie heeft trouwens zoeizo weinig last er van, hij heeft een lichte kleur en hij zweet niet.
DiscoDipp schreef:Mam had gister nog met de DA gebeld. Blijkt dat hij ontzettend gevoelig is voor bloeiend groen. Met name gras.
Dus het is een soort pollen allergie, we gaan nu beginnen met puur pollen ofzoiet en hij krijgt een fatsoendelijk neuskapje.
ellepel schreef:Heeft appie ook, en op het moment ook wat meer hooikoortsklachten.
Maar staat hij op kort gras dus zonder bloei,dan is er niks aan de hand.
Staat hij in bloeiend gras dan natte neus, kriebel aan de ogen en meer jeuk.
Maar ja appie is haast overal allergisch voor![]()
Puur pollen deed bij hem niks.
Discodipp, hier regent het nu en door de regen gaan de pollen dus ook weg en zal je paard dan dus minder last hebben.
Neusnetje helpt inderdaad wel!
nadine_yvana schreef:DiscoDipp schreef:Mam had gister nog met de DA gebeld. Blijkt dat hij ontzettend gevoelig is voor bloeiend groen. Met name gras.
Dus het is een soort pollen allergie, we gaan nu beginnen met puur pollen ofzoiet en hij krijgt een fatsoendelijk neuskapje.
Ik heb niet je hele verhaal gevolgd maar is dat uit een bloedonderzoek gekomen? En heeft hij daardoor erge jeuk?