Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
alyel schreef:Mijn da heeft vandaag nog gezegd dat er veel vals negatieven zijn ook. Daar waar de cushing al vaak vergevorderd is,in die zin dat het paard het al lange tijd heeft, wordt vaak een normale waarde in het bloed waargenomen, terwijl het klinische beeld meteen cushing zegt. Krullende vacht, het drinke en.plassen rtc
amoj schreef:Ik heb mijn pony terug ggezet op 1/4 ipv 1/2 pil. Ze is qua karakter zo veranderd door die rotmedicijnen, dat ik er verdrietig van word... We hadden een vreselijk goeie band, ze was zon mak schaap... En als ze me nu op 100 meter afstand ziet lopen rent ze keihard weg... Ik kan niets meer beginnen met haar, ze vertrouwt me niet meer. Meer bokkers die dit herkennen? Wat hebben jullie toen gedaan?
amoj schreef:Ik heb mijn pony terug ggezet op 1/4 ipv 1/2 pil. Ze is qua karakter zo veranderd door die rotmedicijnen, dat ik er verdrietig van word... We hadden een vreselijk goeie band, ze was zon mak schaap... En als ze me nu op 100 meter afstand ziet lopen rent ze keihard weg... Ik kan niets meer beginnen met haar, ze vertrouwt me niet meer. Meer bokkers die dit herkennen? Wat hebben jullie toen gedaan?
pluisbeer schreef:Net de weegschaal langs gehad. Joris 1, 45m weegt 437, 5 kg. Type haf. Krijgt 1 tablet. De andere haf 1, 55m en 599, 5kg ( geen cushing)
Focussed schreef:amoj schreef:Ik heb mijn pony terug ggezet op 1/4 ipv 1/2 pil. Ze is qua karakter zo veranderd door die rotmedicijnen, dat ik er verdrietig van word... We hadden een vreselijk goeie band, ze was zon mak schaap... En als ze me nu op 100 meter afstand ziet lopen rent ze keihard weg... Ik kan niets meer beginnen met haar, ze vertrouwt me niet meer. Meer bokkers die dit herkennen? Wat hebben jullie toen gedaan?
Klinkt alsof je paard op een te hoge dosis stond.