ioontje schreef:stippytiel; Dat ken ik. Wij zaten twee jaar geleden op ongeveer dezelfde afstand van een besmette stal. Voorzorgsmaatregelen nemen is altijd goed en voorzichtig en alert zijn ook, maar paniek is niet echt nodig of jullie moeten bij elkaar de 'stal platlopen' ...........
Wel belangrijk om te vermelden is welke vorm het is. Dat kun je doen, zonder namen te noemen natuurlijk en geeft toch een beetje meer duidelijkheid. De verkoudheidsvorm en de abortusvorm zijn lastig en voor de betrokkenen uiterst vervelend, maar de neurologische vorm heeft voor alle opwinding gezorgd en vraagt nog meer voorzichtigheid.
Als je het eerste bericht van dit topic bekijkt, dan staat daar (dacht ik) hoe je bericht kunt doen aan de mods (hun namen zijn ook groen gekleurd, via pb kun je hen dan ook bereiken)
Je eerste bericht bewijst niet direct dat je geen paniekzaaier bent, maar (voor mij) misschien meer dat je wellicht nog niet zo lang boktbezoeker bent. Als typende realiseer ik mij, dat ik zelf ook heel lang heb meegelezen zonder dat ik ooit een bericht gepost heb.
Ik hoop dat het allemaal de goede kant op gaat en wellicht helpt het weer van deze week ons ook een beetje. Het virus schijnt een hekel te hebben aan hogere temperaturen.
Super, dank je wel ioontje! ik ga nu proberen contact te leggen met de mods....Ik kan er dit over zeggen:
iemand van onze stal heeft haar pony verkocht, deze pony zou daar op stal komen vandaar dat dit bevestigd is...helaas weet ik de variant nog niet, evt zou je de lingehoeve (dierenkliniek) kunnen bellen..ennuh ik ga toch voor de 1e optie! dat ik geen paniekzaaier ben maar wil voorkomen dat men nu lichtzinnig met rhino omgaat