Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:mariekepiet,ik heb net gekeken,maar ziet er wel interessant uit![]()
aloe vera ben ik bekend mee,heeft appie al gehad ( van Forever Living products)
maar dat deed niet zoveel.
ga je er wat van proberen?
Anne77 schreef:@ Opisop_shop, Malenka en Flettie, jullie gebruiken derfen, hoe vaak smeren jullie dit?
Mijn haflinger heeft vooral last bij haar manen en staart. Is het handig om de manen in vlechten te houden zodat het niet zo heel vies wordt? Las dat volgens mij Opisop_shop dit ook op deze manier deed, smeer je het dan wel over de gehele manenkam of alleen tussen de vlechten?
En kan je Derfen gebruiken als de paarden in de zon staan? Als het paard eenmaal jeuk en schuurplekken vertoont hoe vaak moet je dan de Derfen smeren?
Alvast heel erg bedankt!
www.derfen.com schreef:3- Wenden Sie das Produkt "nach Bedarf" an - erneuern Sie die Behandlung erst, wenn Ihr Pferd wieder anfängt, sich zu scheuern! Tragen Sie es nur auf die betroffenen, abgescheuerten Hautpartien auf, und nur die notwendige Menge - im Übermaß könnte die Haut übersättigt werden (wie bei jedem fetthaltigen Produkt).
NL: gebruik het product "naar behoefte" - herhaal de behandeling alleen dan wanneer uw paard weer begint met schuren. Breng het alleen aan op die plekken waar uw paard zich heeft (kaal) geschuurd, en alleen de benodigde hoeveelheid - van een overvloed kan de huid oververzadigd raken (net zoals bij ieder vethuidend product).
4- DERFEN wirkt, wenn die Symptome der Hautprobleme sichtbar sind, sollte aber nicht zur Vorbeugung angewendet werden (durch seine hautregenerierenden Eigenschaften würde sich die oberste Hautschicht abschuppen und erneuern).
NL: DERFEN werkt, wanneer de symptomen van huidproblemen zichtbaar zijn, maar het moet echter niet preventief worden toegepast (door zijn huidregenerende eigenschappen zal de bovenste huidlaag gaan vervellen en zich vernieuwen).
_CS_ schreef:haha het lijkt wel een bewerkte foto in paint ofzo.
Heb je hem ook in groter formaat toevallig?
minikatje schreef:vervelend dat het een zandvreter is.
graaskorf?
niet fijn, maar dan kan ze wel buiten lopen.
of nog een weekje stal, varkensmest blijft lang liggen meende ik.
pony kwam aan het eind van de zomer op een wei die daarmee bemest was in het voorjaar, was echt ontzettend goed te merken aan het jeukgedrag.
hier krijgt poown appelazijn over haar voer om de afvalstoffen sneller af te voeren.