Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AngelsDitch schreef:Sodeletuut... ik zou me nog maar eens bedenken... hahah... het leven van een leraar gaat niet altijd over rozen.
Ik ben trouwens fulltime juf voor groep 7 dit jaar.
ellepel schreef:ap rolt ook altijd erg veel,volgens mij vind hij het ook gewoon lekker en weet hij op een of andere manier dat de modder hem beschermd tegen beestjes.
pech voor hem dat ie een deken omheeft zodat hij zelf lekker toch schoon blijft
ankem schreef:Dendie schreef:Dendie verhaart. Ik vind het zelf ook heel lastig en ben ook nog juf.Dendie verhaarDook al... Nog niet met plukken, dat is alleen bij zijn witte kont (die is altijd eerder in de rui dan de rest
). Hij staat wel 's nachts binnen en met regendek (0 grams) op het land. Zou wel fijn zijn als hij enigzins optijd zijn vacht kwijt is, want anders ligt de hele buikflap van de eczeemdeken strax vol met haar
![]()
Stam is verhaar -> ik verhaar
Tegenwoordige tijd hij/zij stam + t -> verhaar + t
Wat ook wil helpen is dat je voor het werkwoord lopen invult.
ikenindi schreef:ja,maar indi verhaart nog niet...
Sodeletuut schreef:AngelsDitch schreef:Sodeletuut... ik zou me nog maar eens bedenken... hahah... het leven van een leraar gaat niet altijd over rozen.
Ik ben trouwens fulltime juf voor groep 7 dit jaar.
Nee ik weet het, maar het lijkt me toch wel erg leuk! (of heb jij er spijt van?)
Ik heb laatst stage gelopen bij een basisschool, zag ook wel dat het lastig was.