Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fargo schreef:Jannepauli schreef:Nynke: Dit is het referentiekader, met 10% aan weerszijden:
20 - 40 pg/ml Nov-Jul
37 - 57 Aug-Oct
Klopt dit wel dat seasonal rise achter de lagere waarden staat?? Want het gaat om een rise ten opzichte van de reguliere maanden en dit staat nu achter de lagere waarden??
Citaat:De referentiewaarden zijn afhankelijk van het seizoen: in de winter en vroege zomer (november tot juli) is de bovengrens 6,7 pmol/L, terwijl in de periode augustus tot oktober de waarden iets hoger liggen (tot 10,5 pmol/L) bij gezonde paarden.
dookia schreef:Goh ik weet niet of ik bij 32 nu zou beginnen met pergolide. Ze heeft natuurlijk wel de visuele symptomen ervan.
dookia schreef:Maar stel dat zijn verminderde immuniteit van een andere oorsprong is dan zal de pergolide niet helpen he
Das waar Fargo idd hij vertoont veel visuele symptomen van cushing. ik heb ook beginnen prascend geven ook al had shamrock geen visuele symptomen maar zijn waarde was 190
dookia schreef:Goh ik weet niet of ik bij een ACTH van 32 nu zou beginnen met pergolide. Ze heeft natuurlijk wel de visuele symptomen ervan.