Zinzi_jewel schreef:Bij die van mij is gisteren bloed afgenomen . Eerst een uitgebreid algemeen bloedonderzoek . Mochten er ook verhoogde ensofielen zijn , is er reden voor allergie onderzoek (€350)
De dieren arts verwacht een contact allergie . Maar pollen van gras en berken sluit hij nagenoeg uit omdat de mediale lijn compleet niet jeukerig is .
Nu doorgaan met allergie capsules en lotion gekregen die de huis tot rust moet brengen . Aangezien ze nu echt verdikkingen heeft op manenkam en staart .
Een plek op lendenen en die is nu wel dicht . Maar zodra er vliegen zijn en de deken gaat af , gaan ze op die plek zitten .
Dinsdag komt hij terug met uitslag bloed en vervolg stappen .
Moet haar iig goed ingepakt naar de weide doen deken en hoofdkap .
Bizar was dat ik haar om 16.30 uit de weide haalde en alleen zij was bezaaid met zwarte vliegen ook op de deken wel 100 den
We gaan proberen de oorzaak te achterhalen waarom de vliegen en muggen zo gek op haar zijn .
En mocht er een allergie spelen kan Gent een injectie maken die ik haar maandelijks zou moeten geven .
Dus hoop op wat stappen in de goede richting . Het ging dit jaar goed tot midden juni . Vanaf dan was t langzaam aan erger .
Maar zo'n jeuk als donderdag avond heb ik lang niet gezien bij haar
Die maandelijkse injectie werd mij ook aangeraden. Alleen weet ik nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Het is niet schadelijk, maar om iedere maand heel haar leven lang dat spul in te spuiten lijkt me ook niet alles.