TanteFlavie schreef:ohjajoh6 schreef:Waarom twijfel je dan eigenlijk?
Omdat ik zelf (voor mezelf) ook niet meteen aan de pillen ga, en omdat ik eerst zou willen proberen met een nog strikter voerbeleid...
Paardje is moddervet (van lucht... het is waar, mensen die nooit veel voer geven hebben moddervette paarden, mensen die zeggen dat ze emmers voer geven hebben soms magere paarden)
en staat momenteel echt "vrolijk" in de weide...
Mijn tante heeft verschillende cushing paarden, maar die zijn allemaal de 30 voorbij... en die slijten hun oude dag in een kudde... hebben ruimte zat... (wat ik niet heb) en zij voert dus die kruiden bij.
Momenteel ben ikzelf ook nog in een "zoekende" fase... ondanks dat ik zelf het vermoeden had dat hij cushing zou kunnen hebben, ik heb zelf voorgesteld aan de dierenarts om hem te testen, ben ik toch geschrokken....
Ik lees dit topic mee, volg jullie verhalen.... en leer van jullie resultaten. Jullie zijn mijn enige infobron, ik kan hier, in mijn omgeving, niemand echt vragen stellen... want niemand "kent" Cushing (zeggen ze).
Meid, volg je hart, doe wat jij denkt dat goed is.
Je kan altijd nog aan prascend beginnen.
Ook ik heb een shet gehad en die is met cushing en chronisch hb 35 jaar geworden.
Toen waren er nog geen medicijnen.