Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nadeche18 schreef:mijn paard krijg een 'kale' plek wat erg jeukt!
wat kan dt zijn? en hoe te behandelen, het is een jaarling!
pb me
Esther28 schreef:Ik heb nu een vliegenspray van Absorbine en als ik ga rijden gebruik ik de Endure (werkt ook als ze gaan zweten)
yvonnedv schreef:Only_Gold schreef:Ah oké dank je!
Maar mag je dat ook preventief gebruiken?
En ove rstank gesproken, die antivlieg van de welkoop kan er ook wat van. Hebben jullie daar nog een alternatief voor die ook goed werkt?
azijn, water, scheutje dettol en een scheutje derfen. Werkt super
Muzefee schreef:Ik volg de instructies van het onderzoek en in de brief staat 2 maal daags 15 druppels en voor zover ik weet staat het ook op de verpakking.( http://www.nmlhealth.com/p,58,1383/Detox-comp.aspx ) Wellicht wordt het nu verward met de drainage van Groene Os, die is wel 30 druppels 2 maal daags.
Only_Gold schreef:yvonnedv schreef:
En ove rstank gesproken, die antivlieg van de welkoop kan er ook wat van. Hebben jullie daar nog een alternatief voor die ook goed werkt?
azijn, water, scheutje dettol en een scheutje derfen. Werkt super
Flosje446 schreef:Ik zal het laten weten. Heb je nog vragen? Dan kan ik die wel aan hem stellen.
Het onderzoek loopt vanuit NML Health (zelfde als zomereczeem onderzoek). Volgens mij gaat het vooral om te kijken of paarden met IR of te dikke paarden met aandoeningen zoals zomereczeem, hoefbevangenheid, spierbevangenheid etc baat hebben bij Gluco Balance. Nadeel is wel dat er met een placebo wordt gewerkt.
Only_Gold schreef:Ook tegen hele vervelende vliegjes??
yvonnedv schreef:Vorige zomer gingen we regelmatig met een hele groep het bos in, onze pony had nergens last van terwijl andere die met een ander middel ingespoten waren werden belaagd door dazen. Je zag de dazen op onze pony afkomen en zo'n tien centimeter vanaf de pony rechtsomkeert maken. En het werkt ook nog eens een dag of twee drie.