Maar goed, daar wil je niet staan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nickysplace schreef:Er schijnt speciaal voer te zijn voor Frieze paarden die ZE hebben. Iemand ervaring? Het is gewoon krachtvoer, maar dan speciaal afgestemd voor dit probleem, met name dan voor Friezen.
Zammie schreef:Heb je de storm nog een beetje overleefd daar in Zeeland Miranda? Verslag van m'n paardjes ben ik mee bezig, maar ik heb me daar een geschiedenis, ben nog wel ff zoet mee, maar ben er dus mee bezig
Hilde_q schreef:Hallo allemaal,
Naar aanleiding van dit topic [FZ] 'Bokt Magazine' had ik een vraag aan jullie.
Ik heb de opdracht gekregen om een artikel te schrijven over zomereczeem, hierbij zijn natuurlijk ook foto;s nodig. Aangezien het een bokt magazine wordt zou ik graag foto's hebben waarbij het duidelijk te zien is dat het paard zomereczeem heeft.
Hebben jullie een foto ? Houdt je niet in maar stuur een pb
alvast bedankt !
groetjes !
ankem schreef:Die van mij schuurt gelukkig ook nog niet. Morgen starten we met de reinigingskuur.
Mijn rsh deken die ik vorig jaar heb gekocht past niet meer. Die heb ik dus nu te koop
Heb vandaag alvast een nieuwe Meulenkampdeken gekocht. De oude Meulenkamp blijft nu als reservedeken.
ankem schreef:maramee schreef:Hoe lang mocht je ook alweer de reiningskuur gebruiken? Ik weet het niet meer.....
Ik bouw per dag met 5 druppels op, tot ik op 2x 30 druppen per dag zit. Dan 2 weken lang 30 druppels en dan bouw ik het weer met 5 druppels af.
XxSultanxX schreef:ankem schreef:Die van mij schuurt gelukkig ook nog niet. Morgen starten we met de reinigingskuur.
Mijn rsh deken die ik vorig jaar heb gekocht past niet meer. Die heb ik dus nu te koop
Heb vandaag alvast een nieuwe Meulenkampdeken gekocht. De oude Meulenkamp blijft nu als reservedeken.
welke maat is die deken?
ellepel schreef:Hilde_q schreef:Hallo allemaal,
Naar aanleiding van dit topic [FZ] 'Bokt Magazine' had ik een vraag aan jullie.
Ik heb de opdracht gekregen om een artikel te schrijven over zomereczeem, hierbij zijn natuurlijk ook foto;s nodig. Aangezien het een bokt magazine wordt zou ik graag foto's hebben waarbij het duidelijk te zien is dat het paard zomereczeem heeft.
Hebben jullie een foto ? Houdt je niet in maar stuur een pb
alvast bedankt !
groetjes !
nou...als je even geduld hebt komen er vast wel weer wat foto's![]()
ik stuur je wel een pb
XxSultanxX schreef:op wat voor paard heeft die gelegen ?
zou die passen op een paard van 1.60 normaal postuur ?
Chevano schreef:ff een vraagje kunnen paarden ook van kuil waar wat meer eiwit in zit exceem krijgen?
ellepel schreef:de subli zonder is best mooi voer trouwens!
heb vandaag de zak opengemaakt. zitten best veel stukken lucerne in en het ruikt een beetje naar menthol.
ziet er in elk geval wel heel smakelijk uit vind ik
Zammie schreef:Ik heb in je profiel gespiekt en ik denk dat Misty een robuust type is en die hebben wat meer winterhaar. Maar mijn tinkertje heeft ook een dikke vacht, maar is al druk aan het verharen. Mijn ZE paard Zam heeft juist een heel dunne vacht en is ook al druk aan het verharen. weet dus niet waar het aan kan liggen bij Misty....