Lijkt me wel leuk om wat ervaringen te delen gedurende het onderzoek.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muzefee schreef:Aan de mensen die meedoen aan het onderzoek en begonnen zijn met de drainagekuur, merken jullie iets aan je paard?
Only_Gold schreef:Ah oké dank je!
Maar mag je dat ook preventief gebruiken?
En ove rstank gesproken, die antivlieg van de welkoop kan er ook wat van. Hebben jullie daar nog een alternatief voor die ook goed werkt?
Muzefee schreef:Aan de mensen die meedoen aan het onderzoek en begonnen zijn met de drainagekuur, merken jullie iets aan je paard?
line18 schreef:hier nog steeds geen jeuk.
hoorde gisteren alleen van iemand dat voor fjorden inco (als hengst) eczeem wel kan vererven.
mensen daar ervaring mee?
Muzefee schreef:Hier merk ik eigenlijk weinig, maar we zitten dan ook met een aangepaste (halve) dosis per dag en doen er dus wat langer over, dus zal de reactie, als die komt, ook iets later komen. Ik merk tot noch toe niks aan Heaven, niks kalmer (gaat nog tierend door het land). Jeuk had ze nog niet, dus wat dat betreft kan ik er ook nog niks over zeggen.
Auky schreef:Muzefee schreef:Hier merk ik eigenlijk weinig, maar we zitten dan ook met een aangepaste (halve) dosis per dag en doen er dus wat langer over, dus zal de reactie, als die komt, ook iets later komen. Ik merk tot noch toe niks aan Heaven, niks kalmer (gaat nog tierend door het land). Jeuk had ze nog niet, dus wat dat betreft kan ik er ook nog niks over zeggen.
Mag ik vragen waarom je een halve dosis geeft?