@indrasjacks, ik denk dat als er hier iemand het advies van verlopen motorolie geeft, alle bokkers uit dit topic radicaal over zich heenkrijgt. Hier zitten mensen die samen op een zo goed mogelijke manier voor het paard (dus zo gezond mogelijk en met gezond verstand

) de jeuk zoveel mogelijk willen proberen te verminderen/voorkomen.
Jij vindt het blijkbaar zielig om een paard een ZEdeken aan te doen. Ik vind juist dat dat het wondermiddel is. Heb jaren terug een pony met ZE gehad en toen waren er geen dekens en middeltjes. Ik ben maar wat blij met die uitvinding, want mijn ZE-paard kan nu dagelijks naar buiten en hoef ik bij knutjesweer niet in de stal te zetten. Daar komt bij: mijn paard zou hem zelf aandoen, als hij het kon. Die heeft er dus totaal geen problemen mee.
Jij bent nu net met een product begonnen, wat blijkbaar erg goed aanslaat bij jouw paard. Ik heb zelf door omstandigheden mijn ZE-paard een Detoxkuur gegeven van Cojosol en hij is tot op dit moment nog helemaal schuurvrij. Dit heb ik tot nu toe nog niet met hem meegemaakt... MAAR!!!! ik wil dus niet op voorhand jubelen, want zijn ergste periode (is altijd in het najaar) moet nog komen. Dan gaat de rest van de Detoxkuur erin en als hij die periode ook zo goed doorkomt, dan ga ik hier advies/verslag geven. Ik vind het namelijk een behoorlijk duur goedje en om dan bij voorbaat te zeggen, dat dat het middel is... Nee, dan wacht ik nog even, tot ik zeker weet, dat het inderdaad zo goed werkt en kunnen anderen er eventueel over nadenken om dit of dat wat jij nu geeft ook te proberen.
Met elkaar dus ervaringen delen en dan lukt het de meesten om deze periode goed door te komen. Soms kun je door de bomen het bos ook niet meer zien, want er zijn zoveel middelen tegenwoordig en ook qua voeding kun je zoveel doen... Dus we vinden het allemaal heel fijn, dat je hier je bevindigen plaatst, maar je hoeft het ons niet de strot door te drukken, want dat gevoel hebben de meesten wel een beetje gekregen bij jouw manier van posten.
Iedereen weet dat jij nu een heel goede ervaring hebt met jouw product en houdt ons dus op de hoogte, maar probeer wat minder te doen, dat wij dit ook allemaal moeten gaan proberen...