Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
En ik wist zeker dat het ze waren, want ze steken mij ook altijd op mn haargrens
Was ook behoorlijk aan de temperatuur en windstil. Maar alle eczeempaarden op het land lieten geen tekenen van jeuk zien..... Dus ik heb de deken nog niet opgedaan want wist dat t komend weekend slechter weer zou worden. Maar ik weet wel dat ik die stomme beestjes dus in de gaten moet houden vanaf nu! Maar ik heb mijn bruine Everline nog niet binnen, ben benieuwt wanneer ik m binnen krijg
Ik vind het een gedoe met de dekens nu de temperaturen zo wisselen. Ze lopen nu in een ongevoerd regendekentje, dan weer in hun staldeken, en het weekend dus weer regendeken over de staldeken.

Dus heb weer Subli Semit besteld ... ze ston de laatste weken even op gewone brok omdat ik geen semit meer had maarja, beter nu voorkomen dat ze echt jeuk gaat krijgen natuurlijk! maramee schreef:Hoe lang mocht je ook alweer de reiningskuur gebruiken? Ik weet het niet meer.....
ellepel schreef:ja zo deed ik het ook met die druppels.
ankem waar heb jij je paard eigenlijk staan?
ik zie dat jij zelf in leeuwarden woont?
Wat een klereherrie!

Wij werken voornamelijk aan de hand nu, ook leuk.
ellepel schreef:Hempens..?
stond je op hiddema state?