Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarloesNatje schreef:Ik kom mij ook weer eens melden met een vraag. Zijn er hier meer mensen die meedoen aan de test van een nieuw soort deken voor eczeempaarden van equi protecta?
Zenith heeft sinds vandaag die deken en het halster om.. Vind het toch wel eng om hem zo ontzettend bloot te moeten zetten, hoop dan ook dat het gaat helpen[ [url=m/HmRAgq.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarloesNatje schreef:Zal ik doen! Sinds ik een spray gebruikt groeien zijn manen inderdaad weer wat bij. Hij heeft wel kloven bij vooral zijn manen richting de schoft, en hij heeft zijn buik, benen en hoofd vooral kapot. Maar verder mag ik vergeleken anderen niet klagen volgens mij!
Kayleigh327 schreef:MarloesNatje schreef:Zal ik doen! Sinds ik een spray gebruikt groeien zijn manen inderdaad weer wat bij. Hij heeft wel kloven bij vooral zijn manen richting de schoft, en hij heeft zijn buik, benen en hoofd vooral kapot. Maar verder mag ik vergeleken anderen niet klagen volgens mij!
Mag ik vragen welke spray je gebruikt? Ik ben vooral nog op zoek naar middeltjes tegen de jeuk. Wilde het pakketje van Skincalmin aan gaan schaffen.
Kayleigh327 schreef:MarloesNatje schreef:Zal ik doen! Sinds ik een spray gebruikt groeien zijn manen inderdaad weer wat bij. Hij heeft wel kloven bij vooral zijn manen richting de schoft, en hij heeft zijn buik, benen en hoofd vooral kapot. Maar verder mag ik vergeleken anderen niet klagen volgens mij!
Mag ik vragen welke spray je gebruikt? Ik ben vooral nog op zoek naar middeltjes tegen de jeuk. Wilde het pakketje van Skincalmin aan gaan schaffen.
Citaat:Skincalmin werkte bij mijn paard niet voldoende tegen de jeuk, ik ben meer tevreden over derfen. Maar dat verschilt natuurlijk ook per paard! Skincalmin stinkt in ieder geval niet zo erg als derfen en laat ook geen vlekken achter.
assebassie schreef:Maar schilvers, dus soort van roos, komt ook vaak voor bij ZE hoor, als die van mij jeuk heeft, zie ik ook schilvers, dus soort van roos.
En ja, wat is ZE?
Maar fijn dat de klitwortel helpt bij die van jou, proberen waard als ze schilvers hebben dus...gewoon gebruiken wat helpt!
Kayleigh327 schreef:Citaat:Skincalmin werkte bij mijn paard niet voldoende tegen de jeuk, ik ben meer tevreden over derfen. Maar dat verschilt natuurlijk ook per paard! Skincalmin stinkt in ieder geval niet zo erg als derfen en laat ook geen vlekken achter.
IK heb even wat info gezocht over derfen! Heb je dan de lotion? Of de cream?
En de ene is minder sterk geurend, maar die geur heeft ook effect denk ik of niet?
Weet niet of nieuwe dingen testen nu nog gaat werken, geen idee hoelang de eczeem nog aan gaat houden.