[WN-ITP] Quince en ik samen 60 jaar! Tijd voor de VUT :-)
Quince is overleden.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
randalinpony schreef:Oud gras zou niet veel meer moeten bevatten rond deze tijd, gevaar zit eerder in jong gras dat door het oude heen groeit nu. Dus even een rondje over de wei lopen.
Graasmasker hebben wij in de zomer soms een aantal weken 24/7, maar wij hebben minis en om die echt op gewicht te houden moet je ze bijna uithongeren. Onze ervaring bij de kleintjes is dat ze zeker wel genoeg binnenkrijgen. Maar als je lang gras hebt is het moeilijker voor ze om door dat kleine gaatje te eten, dan drukken ze het plat.
Mosh schreef:Sterkte MayFlower.. Wat een naar einde..
Jellee, die van mij zet ik op het beton neer en dan gooi ik de tabletten op zijn tong, waarna ik zijn mond dichthoud tot hij doorslikt. Daarna krijgt hij een handje muesli. En zelfs dat is nog vrij lastig, want hij gooit ze het liefst met dezelfde vaart weer uit
Jelleee schreef:Heeft iemand hier ervaring mee?
Pony staat sinds een weekje op prascend en begint steeds slechter te eten. Hij weigerde vandaag zelfs helemaal te eten. Stukje brood met pil eet hij ook met moeite.
Dit is echt niks voor hem.. Normaal is het een soort vuilnisbak wat alles vreet.
Iemand een idee?