Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jado2000 schreef:Hallo allemaal.
mijn paardje heeft op zijn borst en hals erge jeuk. Hij schuurt dit ook wel kaal, maar niet open. De veearts heeft er een x naar gekeken en het kon geen kwaad zei hij.
Wat het dan wel is, weet ik ook niet.
Had zelf het idee dat is misschien eens kon proberen m te wassen met een heeeele milde roosshampoo (niet te vaak natuurlijk) om te kijken of dit werkt. Hoe denken jullie hierover?
minikatje schreef:iemand nog een ivanhoe maat L nodig?
Citaat:Koolteer remt ontstekingen, bevordert een normale groei van de huid, stilt de jeuk, werkt licht ontsmettend en vermindert zwelling doordat het de bloedvaten vernauwt.
Koolteer wordt bij veel huidaandoeningen gebruikt. De belangrijkste aandoeningen waarbij artsen het voorschrijven zijn psoriasis, chronisch eczeem, seborroïsch eczeem, berg en ernstige hoofdroos.
_CS_ schreef:jado2000 schreef:Hallo allemaal.
mijn paardje heeft op zijn borst en hals erge jeuk. Hij schuurt dit ook wel kaal, maar niet open. De veearts heeft er een x naar gekeken en het kon geen kwaad zei hij.
Wat het dan wel is, weet ik ook niet.
Had zelf het idee dat is misschien eens kon proberen m te wassen met een heeeele milde roosshampoo (niet te vaak natuurlijk) om te kijken of dit werkt. Hoe denken jullie hierover?
Heb het ook weleens gedaan, werkte opzich voor korte tijd wel redelijk goed.
Zou alleen niet te vaak ermee wassen, maar zo eens in de zoveel tijd kan best.minikatje schreef:iemand nog een ivanhoe maat L nodig?
Welke kleur en wat vraag je ervoor?