Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ninx schreef:Even een vraag voor mensen met een RSIH:
Kan ik met zo'n los borststukje mijn RSIH iets breder maken?
Kan ik dan gewoon zo'n Amigo borsttussenstuk gebruiken?
Merci!
Mindim schreef:Ninx schreef:Even een vraag voor mensen met een RSIH:
Kan ik met zo'n los borststukje mijn RSIH iets breder maken?
Kan ik dan gewoon zo'n Amigo borsttussenstuk gebruiken?
Merci!
Nee!
De voorkant van de rambo zit vast met klittenband en een ring waaraan 2 musketonhaken worden bevestigd. Daar kan niet het amigo borst tussenstuk tussen worden gezet.
http://www.divoza.com/images/products/1000x1000/152221/rambo-sweet-itch-hoody.jpg
Mindim schreef:Op wat voor paard ligt het dan ninx? Die van mij heeft ook een aardige boeg, maar past prima. De deken misschien verder naar voren trekken?
Mindim schreef:De rambo? Ah, die ligt hier als een huis. Misschien een maatje kleiner nemen juist, dan zakt ie niet naar achter en opzij. Als ie naar achter zakt en opzij, is ie te groot. Volgens mij heb je van rambo ook halve maten of is dat bucas?
Heb je een foto Ninx?
Ninx schreef:Mindim schreef:De rambo? Ah, die ligt hier als een huis. Misschien een maatje kleiner nemen juist, dan zakt ie niet naar achter en opzij. Als ie naar achter zakt en opzij, is ie te groot. Volgens mij heb je van rambo ook halve maten of is dat bucas?
Heb je een foto Ninx?
Wanneer ik de deken kleiner neem zal de hals te strak zitten... Ik ben bang dat monsieur gewoon een rare maat heeft. Ik kan wel een foto maken, dat moet ik dan straks even proberen.
Ninx schreef:Mindim schreef:De rambo? Ah, die ligt hier als een huis. Misschien een maatje kleiner nemen juist, dan zakt ie niet naar achter en opzij. Als ie naar achter zakt en opzij, is ie te groot. Volgens mij heb je van rambo ook halve maten of is dat bucas?
Heb je een foto Ninx?
Wanneer ik de deken kleiner neem zal de hals te strak zitten... Ik ben bang dat monsieur gewoon een rare maat heeft. Ik kan wel een foto maken, dat moet ik dan straks even proberen.
Habore schreef:Dat deken van EJ waar hier in het topic over gepraat wordt...welke is dat?
Is dat die wat zo over de oren gedaan wordt?
Iemand ervaring mee?
Is het stevig?
yvonnedv schreef:Net achter de schoft een stukje dubbel slaan en dan over ca. 20 cm vastnaaien dan krijg je meer ruimte bij boeg/schouder en zakt de deken minder naar achteren.
[ Afbeelding ][/URL]
Jade1992 schreef:Ik geef twm horsemix. Ben al in februari begonnen en sinds dien groeien haar manen enorm! Maar dat het nou echt tegen jeuk helpt kan ik niet zeggen. De deken moet gewoon weer op!
Ik heb ook wel veel gehoord over die druppels. En een half uur ervoor en erna niet eten is idd praktisch onmogelijk! Maar ben wel benieuwd of het helpt. Moet je dan alleen niet ook al rond februari beginnen?