We gaan dit jaar eens zien of het met het onderzoek gaat. Mocht het niet gaan kan het onderzoek dus onderbroken worden en kan je zelf ingrijpen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sodeletuut schreef:Mijn eczemer staat wel gewoon op gras het hele jaar door..
Wow nu nog paarden zonder deken? Hebben jullie ze ook al geobserveerd in de schemering?
Sodeletuut schreef:Mijn eczemer staat wel gewoon op gras het hele jaar door..
Wow nu nog paarden zonder deken? Hebben jullie ze ook al geobserveerd in de schemering?

Sodeletuut schreef:Tsja ik sta in de koudste provincie van Nederland denk ik, en toch al jeuk. Daarom verbaast het mij. Of het zijn dan inderdaad paarden die zo licht eczeem hebben dat het te behandelen is met smeersels. Maar dan zou iemand hier toch niet neer zetten: 'mijn paard heeft nog geen deken om' ?
ellepel schreef:dat jullie daar op letten zeg op voer zonder toevoeging.
netjes hoor,is dat eigenlijk wel te koop?
ik let daar totaal niet op,komt denk ik ook omdat ik weet dat het gras en water en lucht van onze paarden ook flink vol zit met zware metalen en andere rommel![]()
Sodeletuut schreef:Tsja ik sta in de koudste provincie van Nederland denk ik, en toch al jeuk. Daarom verbaast het mij. Of het zijn dan inderdaad paarden die zo licht eczeem hebben dat het te behandelen is met smeersels. Maar dan zou iemand hier toch niet neer zetten: 'mijn paard heeft nog geen deken om' ?
)
)