Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Whinnylando schreef:En achja commercieel.... op=op maakt ook graag reclame
Zammie schreef:Zammie heeft ook niet constant schilfers. Soms moet je gewoon een ander product proberen. Kan het niet van voeding komen bij jouw shet Allejandro? Weet dat eiwitten ook weleens voor jeuk kunnen zorgen. Eiwitten zit eigenlijk in al het voer wat we geven. Maar vooral veel in biks enz.
opisop_shop schreef:Flettie, wat fijn dat het zo goed gaat met Dunla!
Hoe oud is ze nu?
Kun je die perenboom niet afzetten met een draadje trouwens, zodat ze ook daar niet meer aan kan schuren?
Wel veel werk zeg, 2x daags dekens doen enz.
Maar als het helpt is het helemaal geweldig!
Zammie schreef:@ indrasjacks
Nou, ik houdt het topic meestal gewoon wat in de gaten en ik vond ook dat je erg veel reclame zit te maken voor cojosol. (Terwijl ik zelf ook cojosolproducten gebruik) Maar er mag dus echt wel over andere dingen gepraat worden. Zolang het iets met de paarden en ook dus het welzijn en de manier van houden te maken heeft. het 1 sluit het ander niet uit...
Gebruik je de olie (door het voer) dagelijks bij je paard indrasjacks? En dan de hele knutjesperiode of wat moet ik me daarbij voorstellen...
Myour schreef:[/quote].
CarolShadow schreef:ik heb er dit jaar al 2 flesjes doorheen gejaagd. De 3e staat al klaar. Ga er nog zo'n 2 maand mee door, dan moet ze het zelf weer doen.