Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tallechie schreef:Jolliegirl gaat donderdag samen met een andere bokker heen. Vandaag heeft moniek van een andere bokker hulp.
En als jolliegirl het kan regelen zou ze geloof ik proberen twee weken heen te gaan.
maramee schreef:Even voor Jollygirl, ben jij nu al bij Moniek, of ga je er nog heen.... Ik meende tenminste dat je haar nog zou gaan helpen?
Heeft Moniek inmiddels al wat meer hulp, of doet ze het nog steeds alleen die 40 paarden en het zieke veulentje en Canjer...
Dat lijkt me haast een onmogelijke taak.
Of helpen die eigenaars van de andere paarden ook een handje mee. Lijkt me wel logisch, dit kan een mens toch nooit alleen?
Jolliegirl schreef:Maramee : niemand van ons heeft bevestigd dat canjer 20 kilo is aangekomendat dat even duidelijk is.
dit was een reactie van iemand uit het topic die positief was en zei dat hij al 20 kilo is aangekomen.
dit weten wij natuurlijk niethij is wel iets aangekomen, dat is duidelijk te zien. maar niet zoveel.
ook begint hij steeds beter te eten zoals ik hoorde
Kiim schreef:Echt super dat die zo opknapt!
Nou ben ik eigenlijk wel heel nieuwsgierig, wat denken ze dat er met zijn benen aan de hand is?
maramee schreef:@jolliegirl, dat weet ik ook wel, was meer bedoeld van het gaat wel goed, maar zoveel komt een paard in korte tijd ook weer niet aan![]()
Maar wel fantastisch dat hij al zo goed oogt op de foto.
Alleen die beentjes nog, dat lijkt me nog een hele klus.
Citaat:Potverdikkie heeft niet heel veel nieuws nu, DA is net weg. Wat betreft de benen...ze zetten hem terug op de Anitibiotica, en ze moeten wachten tot alle huid losgelaten heeft. Pas dan kunnen ze gaan beginnen met zwachtelen of verbinden.
tot die tijd proberen ze de huid soepel en rustig te houden met antibiotica/honingzalf.
Hij doet het verder echt geweldig!! De weerberichten zien er ook gunstig uit, wat voor hem inhoudt dat zodra het droog is hij lekker een paar uurtjes het land op kan/mag.
slimmerik schreef:UPDATE:Citaat:Potverdikkie heeft niet heel veel nieuws nu, DA is net weg. Wat betreft de benen...ze zetten hem terug op de Anitibiotica, en ze moeten wachten tot alle huid losgelaten heeft. Pas dan kunnen ze gaan beginnen met zwachtelen of verbinden.
tot die tijd proberen ze de huid soepel en rustig te houden met antibiotica/honingzalf.
Hij doet het verder echt geweldig!! De weerberichten zien er ook gunstig uit, wat voor hem inhoudt dat zodra het droog is hij lekker een paar uurtjes het land op kan/mag.