MyFee schreef:Wie werken er hier allemaal met zwavelpoeder tegen mok?
Ik heb het tot nu toe altijd gebruikt. Alleen het poeder wat ik nog had staan is uitgewerkt (uit 2001), dus ben ik maar even met nestosil aan het smeren.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyFee schreef:Wie werken er hier allemaal met zwavelpoeder tegen mok?
Franka_Vosje schreef:Ik ben het wel ergens in dit topic tegengekomen...van iemand die het aandurfde omdat ze het bij hele dure paarden ook deden, en het hielp geweldig.
Misschien kun je met de zoekfunctie kijken wie dat was en diegene een pm sturen?
Adriana schreef:Ik heb het er alweer afgehaald... het was teveel naar boven gekomen... en nu bleek er ook nog een plekje onder te zitten wat is begonnen te bloeden. Maar dat zat weer boven de mok... het gedeelte waar de zalf wel op zat is nu vrij van korsten...
Zal ik het weer gaan verbinden?
Leedebee schreef:MyFee schreef:Wie werken er hier allemaal met zwavelpoeder tegen mok?
Ik heb het tot nu toe altijd gebruikt. Alleen het poeder wat ik nog had staan is uitgewerkt (uit 2001), dus ben ik maar even met nestosil aan het smeren.
Adriana schreef:Ik heb het er alweer afgehaald... het was teveel naar boven gekomen... en nu bleek er ook nog een plekje onder te zitten wat is begonnen te bloeden. Maar dat zat weer boven de mok... het gedeelte waar de zalf wel op zat is nu vrij van korsten...
Zal ik het weer gaan verbinden?
dollemina schreef:Na 3 dagen in verband met betadine is er duidelijk verbetering.
De eerste foto is van maandag toe ik de kortsen er nog niet had afgeweekt met betadinescrub en voordat het in verband ging met betadine oplossing.
De tweede foto is van vandaag (donderdag).
Het been gaat nu voor 4 dagen in het verband.
Adriana schreef:Ik heb een bijkomend probleem... ze staan nog steeds dag en nacht in het land... en met de laatste dagen is het land zeiknat geworden... ze staan gelukkig vooral op de hoger gelegen delen... maar net deze merrie plonst het meest door de greppels...