Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kvika schreef:maar omdat het groen afval was moest het eigelijk in de bak met snoeiafval enz.
hebben jullie hier ook ervaring mee??
groetjes
Quartertje schreef:http://www.dierenbescherming.nl/nieuws.php?id=1374
Ik hoop dat er nu echt wat aan gedaan gaat worden.
Nu de overheid nog en dan zullen de bermen ook aangepakt moeten worden.
pascha7 schreef:wat moet ik doen we zijn er gister achter gekomen dat bij ons op het land achter in veel van deze planten onkruid staat
kan ik iemand er voor bellen die het weg kom halen en dood komt maken
mij paarden komen erniet eerder op meer
Pava schreef:Ik lees in de laatste uitgave van de Paard&Sport dat er een afsprakendocument in de provincie Gelderland is getekend om het JKK aan te pakken. Dat is goed nieuws!
Cassidy schreef:De bermen staan er vol mee. Gisteren nog een plant uit de paddock gehaald, die was duidelijk aangevreten. Vrees zomaar dat het die veelvraat van mij is geweest. Ik let er normaal heel erg op, maar deze stond aan de rand. De rest van de jonge zaailingen heb ik al weggehaald.
deedee19 schreef:Ik heb er vandaag nog een half kruiwagentje afgehaald. Ze staan nu op een ander land sinds twee weken en ik dacht laat ik vandaag eens daar naartoe fietsen kijken of ik nog iets gemist heb. Dat had ik dus. Maar nu is alles weer weg.
Collane schreef:Nimber schreef:Hier zijn de boeren gelukkig ook heel erg streng aan het controleren in hun weilanden maar we zitten vlak bij de A1 in Deventer en daar staan de bermen zo onwijs vol.. en ook dat word 2 keer per jaar gehooit....
Zou je ons foto's willen sturen van deze met JKK bemette bermen? We verzamelen foto's op het kruiskruidforum om zo aan te kunnen tonen dat er een JKK explosie in Nederland heerst. Het gaat vooral om bermen die vlakbij weilanden liggen
Foto's kunnen gestuurd worden naar info@kruiskruidforum.nl
Collane