Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gouda schreef:Ter voorkoming ga ik straks als het helemaal weg is helemaal niets doen. De ellende is bij mij volgens mij begonnen toen ik de waterslang ontdekte tijdens de warme dagen deed voorheen nooit wat aan de benen/hoeven dan uitkrabben en zachtjes uitborstelen. Denk dat je de natuurlijke vetlaag moet respecteren en idd goed op de gezondheid/weerstand en de voeding van je paard blijven letten.
evitatinkle schreef:Wat zijn de ingredienten van Helosan??
, ook voor kloven en droge lippen voor mensen) IngLio schreef:ok, morgen maak ik de lijst met alle tips e.d.... die komt dan in overleg met de mod van Medisch in het algeme stuk over Mok, te vinden via "Een aantal veelbesproken onderwerpen" bovenaan Medisch.
Ik zal ook vragen of ze in de eerste pagina van dit topic een verwijzing naar die lijst wil zetten!

Ik ga morgen aan de slag!
). En af en toe betadineshampoo erover heen als het erg modderig is. Dus nog een tip voor de lijst

Arm beest, hij vond het ECHT niet leuk

Zat ik net te frutten in een kootholte die altijd mokvrij was zit er in ene een megascheur en allemaal korrels
Al die weken ploeteren was er een week helemaal van af, pot mokcure net op en nu weer over nieuw beginnen pfff het leed dat mok heet....

) aaachh arm beessie.. Ik ben trouwens ook al bezig met mokpillen door zn voer te doen, hopen dat dit ook een beetje werkt!