Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kimmie25501 schreef:Pallatin, ik vermoed dat dat om de dag zal zijn, maar dit is het meer een beetje globaal. Sws ben ik van plan om dat heel rustig op te bouwen, dus heel kortte starten in tijd ook.
Germie, nee we blijven idd maximaal twee weken achter elkaar het geven. Er komen nu steeds ook veel eiwitten uit de wond, vandaar het schuim ook.
germie schreef:Kimmie25501 schreef:Pallatin, ik vermoed dat dat om de dag zal zijn, maar dit is het meer een beetje globaal. Sws ben ik van plan om dat heel rustig op te bouwen, dus heel kortte starten in tijd ook.
Germie, nee we blijven idd maximaal twee weken achter elkaar het geven. Er komen nu steeds ook veel eiwitten uit de wond, vandaar het schuim ook.
Dat was bij mij ook zo, en wel 3 maanden lang kwam er troep uit de wond, maar geen antibiotica meer. Ik ben er zelfs achteraf te lang mee doorgegaan (3.5 jaar later nog last van de bijwerkingen van toen). Maar de reden was dat de antibiotica er niet bij zou kunnen werd er gezegd, het zou niets doen. Dus dan was het alleen maar resistentie opwekken en nog meer onherstelbare schade door de bijwerkingen van antibiotica. Dus daarom vraag ik het ook. Want antibiotica is niet onschuldig helaas.
Ook met het open snijden heb ik geen antibiotica meer gehad.
Dus let wel goed op of je paard geen andere problemen krijgt nu.