Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Poekkie schreef:Ik lees dat er van beide kanten nogal wat misvattingen en fouten zijn gebeurd (stalgeld 9 maand niet betaald?)
YvonneV schreef:Poekkie schreef:Ik lees dat er van beide kanten nogal wat misvattingen en fouten zijn gebeurd (stalgeld 9 maand niet betaald?)
Ze woont op een zorgboerderij en dat wordt gefinancierd vanuit de overheid. Uit ervaring met mijn dochter weet ik dat het erg lang kan duren voordat die financiering rond is.
Maar inderdaad zou ik heel goed overwegen of je ze aan gaat klagen. Het zal een welles nietes spelletje worden en de vraag is of hij te redden was geweest als hij eerder in Emmeloord was geweest. Dit zal erg lang gaan duren en steeds de pijn weer oprakelen.
Ben je nu ook je woonplek kwijt?
Heel veel sterkte met alles.
Chesss schreef:Jeetje ja daar ben ik ook heel bang voor idd, maar ik betrapte mezelf wel dat ik minder gespannen erop zit als na de peesblessure vorig jaar. Lans is ook goed in steigeren en dan boksessie erachter aan of rennetjes gevolgd door soort van pirouette kunstje met steigeren. Met een schoft hoogte van 1.85 echt verre van grappig. Gelukkig doet ie die kunstjes ook in de paddock. Maar ben wel zielsgelukkig als ze zich lekker voelen.
Kaitlyn schreef:ik had zo gehoopt dat het van binnen we toch goed uit zag...
wat voor termijn hebben ze nu gegeven?