Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
The_Cat schreef:Als iemand de fleece heeft kan hij mij dan eens een ervaring geven over de afwerking? Ik zoek iets om in de winter voor mijn paard onder de winterdekens, maar die rugwarmer lijkt me zo'n gedoe. maar mijn paard krijgt makkelijk wondjes van fleece die net iets te ruw is, dus weet niet of het echt een optie is
MarliesR schreef:The_Cat schreef:Als iemand de fleece heeft kan hij mij dan eens een ervaring geven over de afwerking? Ik zoek iets om in de winter voor mijn paard onder de winterdekens, maar die rugwarmer lijkt me zo'n gedoe. maar mijn paard krijgt makkelijk wondjes van fleece die net iets te ruw is, dus weet niet of het echt een optie is
Ik heb een stalgenoot die fulltime een Back on Track als onderdeken gebruikt en die gebruikt daar die Mia dekens voor en is daar erg tevreden over. Die heb je (uit mijn hoofd) in 170 gram en ongeveer 300 gram. Ik vind dat een erg nette deken om te zien en van die ene keer die ik hem in mijn handen heb gehad lijkt het me ook een geschikte optie voor paarden met een gevoelige huid.
superpony schreef:Ik begin ook interesse te krijgen in de fleece voor mezelf, maar slapen erop lijkt me niks. Wij slapen op een molton en katoenen hoeslaken. Ik verschoon minimaal 1x pw. Daarnaast slapen wij altijd met het raam open en lijkt fleece me echt heel warm.
Wel klinkt de werking super. Ik heb gewrichtsontstekingen en vaak wat last van mn spieren. Vooral onder mn schedel tm de onderrug is erg. Knie moet wat aan gedaan worden en rest van mn benen vallen wel mee.
Handen zijn een ramp, maar die heb ik toch niet bedekt als ik slaap.
Hoever gaat de werking door? Alleen plaatselijk of gaat het ook door je hele lijf?
superpony schreef:Ik begin ook interesse te krijgen in de fleece voor mezelf, maar slapen erop lijkt me niks. Wij slapen op een molton en katoenen hoeslaken. Ik verschoon minimaal 1x pw. Daarnaast slapen wij altijd met het raam open en lijkt fleece me echt heel warm.
Wel klinkt de werking super. Ik heb gewrichtsontstekingen en vaak wat last van mn spieren. Vooral onder mn schedel tm de onderrug is erg. Knie moet wat aan gedaan worden en rest van mn benen vallen wel mee.
Handen zijn een ramp, maar die heb ik toch niet bedekt als ik slaap.
Hoever gaat de werking door? Alleen plaatselijk of gaat het ook door je hele lijf?
Jotoma schreef:Edit: ik heb net bedacht dat ik twee onderlappen aan elkaar ga naaien voor in bed ipv fleece. Dat is de helft vh geld. Helaas zijn de onderlappen inmiddels niet meer in de aanbieding bij Fedimax
MarliesR schreef:Jotoma schreef:Edit: ik heb net bedacht dat ik twee onderlappen aan elkaar ga naaien voor in bed ipv fleece. Dat is de helft vh geld. Helaas zijn de onderlappen inmiddels niet meer in de aanbieding bij Fedimax
Bij mij staat de aanbieding er gewoon nog steeds op hoor?
https://www.fedimax.de/infrarot-textili ... -60/a-958/
_pauline_ schreef:Ik ga dit topic ook maar eens volgen. Vind het erg interessant allemaal.
Wie gebruiken hier de nekbeschermer en waarom? Wat voor verschil merken jullie?
Ben mezelf nog even verder aan het verdiepen en vind de HKM serie ook wel interessant.
xyzutu2 schreef:Je zou ook een BOT laken/kussensloop kunnen proberen als je vaak wilt wassen, die zijn er echt voor gemaakt en met zo'n laken kun je je als zijslaper echt in bed 'omwikkelen' met die stof.