Ik doe sinds kort helemaal niets meer, aangezien ik al wist dat ze weg zou gaan en even wou kijken wat niets doen zou doen, maar gaat goed, blijft er netjes uit zien. Buik is ook weer dicht, geen idee of dat weer open gaat, maar dat is dan altijd wel vrij oppervlakkig, dus tja...
Even duimen dat roze stukje niet verbrand in de zomer, maar ligt ook aan hoeveel haar er dan op zit, of ze haar vliegenmasker op laat en of het litteken niet nog veel kleiner wordt.
Heeee wat leuk dat Hepsie in Zwartewaal staat nu, ik denk dat ik wel weet op welke stal. In woon r zelf vlakbij en heb een vriendin op die stal staan (die niet ment trouwens hihi). Heb Hepsie vanaf veulen regelmatig via bokt gevolgd en nu staat ze zomaar ineens heel dichtbij. Wondjes of eigenlijk littekens zien er trouwens erg mooi uit!
byjou1983
Geplaatst: 28-03-16 21:46
Dat ziet er super uit!Dat geeft mij hoop.Deze zalf ga ik ook gebruiken voor mijn paard.
Stille meelezer en volger van hepsie. Vanmorgen had ik les en werd er gezegd ja heb een fjord staan om te beleren verder niet bij nagedacht maar nu lees ik dat hepsie bij ons op stal staat zal haar eens even in het echt gaan bewonderen dan
Hoop dat ze zich beetje gedraagt, ze is heel braaf, maar ook knetter brutaal. Onder het zadel zet ze zo ongeveer geen voetje verkeerd, voor de wagen geen idee, maar ze zijn daar handig zat. Als het ze daar niet lukt, dan gaat het elders ook niets worden. Ze heeft vorig jaar paar keer gelangeleidseld, maar zonder kleppen gewoon met haar rijhoofdstel (mijn menhoofdstel past haar niet) en verder niets, kan dus of meevallen of tegenvallen qua hoeveelheid werk. Denk dat ze heel leuk menpaard kan worden.
Geef d'r maar een aai van me! Ik ga volgende week wel eens bellen en allicht als ze al voor de wagen staat een keer kijken.
F_inley
Geplaatst: 30-03-16 20:45
Knuffel van je monster haha. Ze staat alleen geen seconde stil om een foto te maken
Zal als ik er ben foto's maken met beleren
Sjolvir
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-16 20:47
Ha ha, dat is echt Heps!! Stilstaan zit er niet op!! Die staat altijd aan! Tikje prettig gestoord. Je snapt dat neus zalven veel moeilijker was dan been... been staat stil, dan hoofd nooit.
Super bedankt voor de foto's heb haar er maandag beetje knullig uitgegooid, want vanwege de storm moeten we ook echt direct weer weg met de trailer, dus was echt box in en weg.
Waar bokt soms niet goed voor is! Hepsie uit en toch nog berichten over Hepsie die ik zelf niet zie.
Heps is nog wel tikje ehhhhhh onbesuisd brutaal soms, maar dat is ook d'r karakter en waarom ik d'r leuk vind, zeker omdat Toobs juist min of meer autistisch is en dromerig voor zich uit kan staren en dito reageert soms. (en die 2 zijn dan weer dikke vrienden)
Mochten jullie nog nieuwtjes hebben hoor ze graag, denk wel dat ze er even zoet mee zijn, bijna nooit gelongeerd en vorig jaar in de zomer ooit eens gelangeleidseld met gewoon hoofdstel, dus die moet echt nog veel leren.
Billy
Geplaatst: 31-03-16 20:21
Ik zeg tegen piet hoe heet die fjord. Zegt piet weet ik niet. Toen zei Annemien hij is van Dominique! Ik zeg ooh dan is het Hepsie
Jolien87
Geplaatst: 31-03-16 21:47
Aah wat leuk dat er op deze manier toch nog updates van Hepsie kunnen komen.