Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JEvv schreef:Maar doe je het masker er nu ook al meteen om? (ik zit nog in de fase dat ik zo'n wandelend spook in m'n weiland, die tot okt/nov niet zonder deken kan, erg sneu vind. Wel alles beter dan dr jeuk en schuren vorig jaar...).
MelissaV schreef:JEvv schreef:Maar doe je het masker er nu ook al meteen om? (ik zit nog in de fase dat ik zo'n wandelend spook in m'n weiland, die tot okt/nov niet zonder deken kan, erg sneu vind. Wel alles beter dan dr jeuk en schuren vorig jaar...).
Nee nu staat hij nog zonder masker. Deken blijft mooi achter de oren hangen en zoveel muggen zitten er nog niet.
MiiRowiej schreef:hier nog geen jeukend paard (even afkloppen) we zijn wel van de winter van stal gewisseld en ze staat nu op een heuveltje waar wel een fijn briesje staat dus ik ben benieuwd hoe het gaat dit jaar!
ik zit nog wel in dubio over de dekens... ze staat momenteel nog onder 200gr. vind het 's nachts nog te koud om die af te laten... ZE-deken daar maar overheen trekken dan?
oh en nog een vraagje over voeding. wat voeren jullie je ZEers voor een goeie spieropbouw?