Ja niemand die dit had verwacht!!
@silvia58, genieten lukt heeel goed op het moment!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xxsalinaxx schreef:Gisteren zijn wij gefilmd tijdens het rijden!
Wat een fijn paard is het geworden echt bizar, zo ontspannen zijn wij nog nooit een bak doorgekomen.
Er is zat aan te werken natuurlijk, en ook aan mijn houding (Benen mogen stiller!) maar ik ga volgende week weer beginnen met lessen om de week
Heeel rustig drafje, zit zooo lekker!!
Klik
Galopje :
Klik
Ze heeft vandaag als kinderpony gespeeld:
[ Afbeelding ]
Slecht beeld(filmpjes) maar komt omdat hij van Samsung naar Apple mobiel is gestuurd, dan gaat de kwaliteit heeel erg achteruit!
Ik ben zo enorm blij, en mega trots! Wat een paard
geerke schreef:xxsalinaxx schreef:Gisteren zijn wij gefilmd tijdens het rijden!
Wat een fijn paard is het geworden echt bizar, zo ontspannen zijn wij nog nooit een bak doorgekomen.
Er is zat aan te werken natuurlijk, en ook aan mijn houding (Benen mogen stiller!) maar ik ga volgende week weer beginnen met lessen om de week
Heeel rustig drafje, zit zooo lekker!!
Klik
Galopje :
Klik
Ze heeft vandaag als kinderpony gespeeld:
[ Afbeelding ]
Slecht beeld(filmpjes) maar komt omdat hij van Samsung naar Apple mobiel is gestuurd, dan gaat de kwaliteit heeel erg achteruit!
Ik ben zo enorm blij, en mega trots! Wat een paard
Wat fijn dat het nog steeds goed gaat!Wel voorwaarts rijden in de draf hoor!Meer tempo
Maar probeerde haar hier juist zo langzaam mogelijk te draven, toen weer normaal tempo en toen middendrafje. Staat niet op film maar deed ze erg goed!
Yvank_ schreef:Fijn dat het zo goed gaat!
Ik snap je bedoeling met de draf maar ze valt nu in 2 stukken en doet achter helemaal niets meer. Dat wil je denk ik niet want je wil achter juist trainen. Als je terug rijdt is het heel belangrijk dat de energie niet verloren gaat. Dus rijd ook niet een paar rondjes zo terug maar een paar passen, anders ga je spieren verkeerd belasten.
Ik doe altijd opvangen langzamer lichterijden, of doorzitten. En dan zorgen dat die steeds diezelfde energie behoudt. En op de achterhand terug wil komen. Dit is nog moelijk dus dan doen we een paar passen en rijden dan weer voorwaarts.
Als je terugrijdt, wil je juist dat ze verzamelen en niet dat de achterhand er mee ophoudt
Ik zou dus eerder doen, gewone draf, klein stukje verzamelen en dan weer wegrijden
We zien de foto's wel weer verschijnen
)
[***] schreef:Ha, ha, ha, wat een leuk filmpje! Ze loopt echt lekker hoor. Mooi paard.
Vooral zo doorgaan zou ik zeggen
freshBOY schreef:Jeetje! Word er duizelig vanMooi filmpje, prachtige galop! Alleen dat prutteltje tussen door, heeft ze dat ook als ze stationair loopt
freshBOY schreef:Ze heeft al heel wat meegemaakt lees ik, dat ze er zo mooi bij loopt heeft ze vooral aan jou goede zorg te danken "als je 't mij vraagt"
maarreh.. wat zou het. Komt helemaal goed met haar.
Geweldig paard!
je doet nu immers nog geen hele zware dingen toch? Je haalt de energie uit het hooi. Nou kan ik me indenken dat mirre nog wat 'zwakker' is en door het hele vele voer van eerder sneller meer nodig heeft.