Vanavond niet meer tot Faytje en Cassis geraakt, mijn andere paard had een slokdarmverstopping en wilde daarna er toch even bij blijven. Alles wel weer in orde daarmee nu .
Nog wel even gebeld naar de kliniek en Faytje was rustig, ook haar ademhaling is steeds stiller. En verder was alles goed met haar. De papieren van Cassis waren ook binnen gebracht door de eigenaar dus morgen kunnen ze beide mee naar huis toe.
nu eerst maar eens slapen, zwaar slaaptekort zo afgelopen dagen.
Sientje
Geplaatst: 23-10-13 22:32
Oh nee... dat kon er ook nog wel bij. Hoop dat je kunt slapen, heb je dik verdiend!!
geerke
Geplaatst: 23-10-13 22:32
kan mij voorstellen dat je moe bent! Heb je de slokdarmverstopping zelf kunnen oplossen? Fay gaat straks groeien als kool wedden? En Cassis komt gewoon goed.Ik heb er een die heeft kantelingen aan vier hoeven.Al jaren.
Pff wat maak je toch allemaal mee, je kunt er haast een boek over schrijven. Wat is Cassis een ontzettend leuk beestje om te zien zeg, geen wonder dat je die niet kon laten staan! Hopelijk komt alles goed met Fay, ze verdiend het zo en jij ook!
shettie1978
Geplaatst: 24-10-13 07:41
nou het zit je ook niet mee he maar super om te lezen dat het met Fay zo goed gaat enne wat een leuk paard heb je erbij
Wat een super goede berichten! Leuk dat je plots nog een paard erbij hebt! Heeft een bezoekje aan de kliniek toch nog wat positiefs Dikke pluim voor jou!!
Respect TS...dat je deze beslissing genomen hebt, in mijn ogen ben je een echte dierenvriend die alles voor de dieren overheeft!! Veel geluk met je veulen, ik hoop dat ze mag opgroeien tot een gezonde volwassen merrie!