Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
femo schreef:Die van mij had heel erg spierpijn.. in dr rug na het stappen alleen al. maar gister ging ik met mn vinger over dr ruggengraad, en ik ben bang dat ze inderdaad echt last van dr KS heeft. ik ga er niet meer opzitten en ga weer terug naar de kliniek. ik ga niet klooien met inspuiten enzo. ze is 4.
als ze inderdaad pijn heeft, word ze ingeslapen.. hoe pijnlijk ook. ik heb echt mn best gedaan, ze loopt super relaxed in draf, aan de longe.. moeilijk moeilijk..
danoesje schreef:Pfff femo, dat klinkt erg vervelend. Kan ze geen spierpijn hebben doordat ze haar rug zo wegdrukt? Mij werd ook nog door een dierenarts mesotherapie aangeraden: is ook een soort van inspuiten, maar het kan ze laten zien dat er geen pijn meer is waardoor ze beter kunnen ontspannen en beter spieren op kunnen bouwen En minder verzuren. het is misschien nog het overwegen waard? Heb er zelf geen ervaring mee, is gewoon wat de DA mij vertelde en is ook niet heel duur.