Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rchell schreef:Ik vind het ook moeilijk.. ze zeggen elke keer dat ik meer geduld moet hebben en het moet afwachten.. maar ik zie gewoon dat hij pijnlijk is.. dus heb min of meer een beetje "doorgeduwd". Resultaat is 4 dagen metacam proberen, kijken of dat verbetering geeft en binnenkort een andere arts. Ik ben benieuwd..
Rchell schreef:Daar zijn we weer.. Heb de afgelopen twee dagen een half uurtje kunnen grazen omdat de sneeuw weg is en dat vond hij heerlijk. Op de metacam heeft hij een grotere mond dan normaal, dus hij heeft wel degelijk iets van last of pijn.. want ik merk wel verschil aan hem.. Niet zo denderend als wat ik had gedacht, maar wel iets.
Ik heb voor volgende week een afspraak met Laarakker. Ze komen op stal bij uitzondering, dus dat vind ik wel heel fijn. Kijken wat zij voor me kunnen betekenen..
En ook eindelijk zijn normale temperatuur.. dus ik denk dat de lichte verhoging ook echt van de pijn was/is..