Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sandra3235 schreef:Misschien heel ver gezocht he,ik weet niet wie er verstand heeft van hoeven en de werking etc....maar dit blijft in mijn hoofd spoken.....
Ik had van de hoefsmid omdat Desert 2 slechtere stralen had een spuit gekregen om stralen in te smeren om te harden voor alle hoeven,maar ja als je 1 keer spuit is bij een groot paard idd de straal bedekt,bij de mini's zit heel de hoef vol.
Het moment dat ik het er de 2e keer inspoot,in alle 4 haar hoeven,voelde het zo verkeerd,maar dan gaat je verstand weer boven gevoel,wat kan hier fout aan zijn???![]()
afijn het brengt een laag aan in de hoef een soort harde lijmlaag,dat alles afsluit en vlak erna kon ze dus bijna niet lopen en had ze die hoge bloedwaardes op spieren(spierbevangenheid) en ik blijf dit maar in gedachten houden....dat het dus niet (alleen)voeding lag,of in combi....
Maar in overleg Rene hebben we het eruit gepeuterd en erna ging het gelijk beter met alles....
Iemand hier verstand van/mening over???????
sandra3235 schreef:bigone en dat is zo grappig,want Desert is nog nooit ondeugend geweest,altijd sinds wij haar hebben(bijna 6 jaar) heel serieus,dus vandaar ben ik blij dat het je ook opvalt,ze is zo veranderd en happy nu![]()
Ik blijf stug vertrouwen hebben in de toekomst