Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
timokyana schreef:Indien hooi weken een oplossing is zal ik dit graag voor haar doen.Een extra voerbeurt word lastiger omdat ik ook moet werken,echter zal hier vast een mouw aan te passen zijn.
We zullen zien wat woensdag uit wijst,de tijd is tekort denk ik om met bovenstaande veranderingen te zien of ze verbetert.
Ik denk het niet om eerlijk te zijn,maar ben wel bereid alles te proberen.
russel schreef:Hoefschoenen, daar ben ik helemaal niet voor, kost een hoop geld om passend te krijgen....ik zou eerst voor goede ijzers gaan die mee kunnen groeien door steeds op de juiste maat en stand te zetten wat nodig is om je paard weer beter op de benen te krijgen...dan geven hoefschoenen niet de steun die een paard met loopproblemen nodig heeft.
geerke schreef:timokyana schreef:Indien hooi weken een oplossing is zal ik dit graag voor haar doen.Een extra voerbeurt word lastiger omdat ik ook moet werken,echter zal hier vast een mouw aan te passen zijn.
We zullen zien wat woensdag uit wijst,de tijd is tekort denk ik om met bovenstaande veranderingen te zien of ze verbetert.
Ik denk het niet om eerlijk te zijn,maar ben wel bereid alles te proberen.
het is inderdaad niet te doen als je werkt....die van mij heeft IR,mag ook maar beperkt hooi hebben dus die krijgt kleine hoeveelheden met uiterlijk drie uur ertussen.
Maar goed ik ben thuis,dat maakt het veel makkkelijker.
Jij maakt al gebruik van een slowfeeder?
Is je paard nog steeds te dik?
geerke schreef:....Laten we hopen dat er iets uitkomt!(zeker weten een schimmel in de darmen)
Jannepauli schreef:Wanneer is ze eigenlijk zo slecht gaan lopen? Was dat al voor de 'gevoeligheid' of is dat gelijktijdig ontstaan?
Jannepauli schreef:Wanneer is ze eigenlijk zo slecht gaan lopen? Was dat al voor de 'gevoeligheid' of is dat gelijktijdig ontstaan?