Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fleda schreef:Een paar weken geleden plaatste ik hier het verhaal van Fleur, dat ze niet helemaal fit was. Ze is ontzettend snel achteruit gegaan, afgelopen dinsdag heb ik haar in laten slapen. Ze was zwaar dampig geworden in een paar weken tijd, of de cushing daar ook een rol in heeft gespeeld zal wel, ik zit nog wel met een boel vragen. Geen enkel medicijn sloeg aan, heel apart. Het is goed zo, maar omdat ze het zo goed deed met de cushing, had ik gedacht dat we nog wel een aantal jaar door konden. Helaas...
[IM] Fleur, na dik 16 jaar mijn maatje te zijn geweest...
Jammer dat je d'r niet langer bij je hebt kunnen houden, maar zo te lezen heb je je best gedaan. Soms is alles bij elkaar gewoon te veel voor een paard en kun je ze niet meer helpen.. Veel sterkte. 
ze is zo.n slechte eter! Heb muesli, biks, seniores priores... Probeer van alles maar ze eet iets 3/4 dagen en dan vind ze t niet meer lekker of goed genoeg en laat ze t staan. Naar haar gebit is een maand geleden gekeken, was in orde. Da adviseerde me maand geleden 3/4 pil ipv 1/2 die ze nu krijgt. Ze had een waarde van 63. Om verschillende redenen hebik besloten voorlopig gewoon door te gaan op 1/2 pil. Ze loopt ook nog steeds raar, vooral in galop, heel scheef. kan wel aan dr zien dat ze happy is. Maar weet gewoon niet wat ik moet doen, rij al meer dan een jaar niet meer. Maar zou wel weer graag willen. Ben echter ook 2x met haar gevallen en daardoor wat angstig. Pft, vind t zo moeilijk... Hebben jullie nog tips wat betreft t eten? Fleda schreef:Een paar weken geleden plaatste ik hier het verhaal van Fleur, dat ze niet helemaal fit was. Ze is ontzettend snel achteruit gegaan, afgelopen dinsdag heb ik haar in laten slapen. Ze was zwaar dampig geworden in een paar weken tijd, of de cushing daar ook een rol in heeft gespeeld zal wel, ik zit nog wel met een boel vragen. Geen enkel medicijn sloeg aan, heel apart. Het is goed zo, maar omdat ze het zo goed deed met de cushing, had ik gedacht dat we nog wel een aantal jaar door konden. Helaas...
Fleda schreef:Een paar weken geleden plaatste ik hier het verhaal van Fleur, dat ze niet helemaal fit was. Ze is ontzettend snel achteruit gegaan, afgelopen dinsdag heb ik haar in laten slapen. Ze was zwaar dampig geworden in een paar weken tijd, of de cushing daar ook een rol in heeft gespeeld zal wel, ik zit nog wel met een boel vragen. Geen enkel medicijn sloeg aan, heel apart. Het is goed zo, maar omdat ze het zo goed deed met de cushing, had ik gedacht dat we nog wel een aantal jaar door konden. Helaas...
Een rustig drafje werd meer een soort mega uitgestrekte knal draf. En hij wilde aan het eind van de weg eigenlijk dus nog lang niet naar huis
In totaal klein kwartiertje voor de wagen gehad, meneer vond het zelf veuls te kort.