is te groot voor mijn pony.
maat is 165 en wil erg graag 30 euro inclusief verzendkosten voor hebben.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
iana schreef:Mijn Haflinger is aan een nieuw eczeemdeken toe, het is totaal versleten en al honderden keren hersteld.
Ik heb nu een Pagony maar vind dat het snel scheurt.
Het is een struisgebouwde merrie, wie heeft er een goeie op zijn Haf liggen of type paardje dat erop lijkt.
alle info welkom
Graag een bleke kleur
Madje1992 schreef:Mijn ouders denken dat de deken die Bella op heeft, te warm is als het 30 graden is. Dus moet ik hem af doen. Heb al wel een goedkope oplossing voor een goed werkende vliegenspray gevonden, dus kijken of ze het daar die dagen mee kan volhouden. En natuurlijk goed insmeren.
iana schreef:Mijn Haflinger is aan een nieuw eczeemdeken toe, het is totaal versleten en al honderden keren hersteld.
Ik heb nu een Pagony maar vind dat het snel scheurt.
Het is een struisgebouwde merrie, wie heeft er een goeie op zijn Haf liggen of type paardje dat erop lijkt.
alle info welkom
Graag een bleke kleur
iana schreef:@Mindim, welke maat heb jij? Dan kan ik vergelijken, ik heb ooit een rambo 2de hands gekocht en ik kreeg het niet dicht aan haar voorboeg (thv de schouders)
Mindim schreef:iana schreef:@Mindim, welke maat heb jij? Dan kan ik vergelijken, ik heb ooit een rambo 2de hands gekocht en ik kreeg het niet dicht aan haar voorboeg (thv de schouders)
Ik heb maat 195, mijn moeder heeft de eerste gesp en de oren er afgehaald en opnieuw gestikt, dus hij zit nu optimaal. Maar de borst is ruim genoeg.
http://www.mijnalbum.nl/Album=I8SODNVS