Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PercyLeen schreef:Ik gooi er zo een zadel op en ga het bos in. Bij ons geen verbod, wel mensen met gezond verstand
Elsjuuh schreef:Ik kan me wel voorstellen dat mensen die bij pensionstallen staan niet naar buiten gaan, als je het virus mee brengt dan ben je natuurlijk wel verantwoordelijk.
TolineS schreef:whaha , nou misschien heeft de staleigenaresse het AID verhaal verzonnen zodat ik niet per 1 april naar een andere stal ga??
Pfff, er werden allerei verwijtende smsjes mijn kant op gestuurd vanmiddag door stalgenootjes, hoe ik het in godsnaam in mijn hoofd haalde om het erf af te gaan ?? wel 10 meter.. Oooo meiden, is het al 1 april??? Pffff...
Ariebren schreef:Zolang de rhino geen MKZ en vogelpest symptomen heeft is al dat gedoe erom heen flauwe kul.
Ik durf met mijn paarden zo op stal gaan staan waar een echte neurologische uitbraak is.
Van al die daar aanwezige paarden zijn er maar een paar ziek.
En waarom zijn ze ziek ??
Slechte weerstand veroorzaakt door ???
IrisLove schreef:Ariebren, het is duidelijk dat jij het niet aan den lijve hebt ondervonden met je paard!!!!! Bij een rhino-uitbraak wordt vrijwel de hele stal ziek, alleen het ene paard erger dan het andere. Mijn paard staat op een van de bevestigde stallen... Ik ben het er mee eens dat er erg veel heisa omheen gemaakt wordt, maar PASSENDE preventieve maatregelen zijn geen overbodige luxe! Want dit gun je NIEMAND!!! Daar waar je het kunt voorkomen, is het altijd vele malen beter dan genezen!