Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annetje schreef:Ik durf nooit mee te doen aan dat soort onderzoeken. Je weet niet wat je erop smeert of erin stopt toch? Jullie gebruiken dat maar uit goed vertrouwen? Of krijg je van te voren de samenstelling wel te weten?
Ninx schreef:Annetje schreef:Ik durf nooit mee te doen aan dat soort onderzoeken. Je weet niet wat je erop smeert of erin stopt toch? Jullie gebruiken dat maar uit goed vertrouwen? Of krijg je van te voren de samenstelling wel te weten?
Ieder echt goed product moet al zijn ingrediënten prijsgeven.... Er zijn best wel wat bedrijven die daar schemerig over doen, dus daar zou ik mijn vraagtekens bij zetten. In dit geval betreft het een gerenommeerd bedrijf dat ook rechtstreeks aan dierenartsen levert... kan me niet voorstellen dat daar 'vage' spullen in zitten....
Gewoon de bijsluiter lezen dus, of gewoon opvragen....
Annetje schreef:Ik durf nooit mee te doen aan dat soort onderzoeken. Je weet niet wat je erop smeert of erin stopt toch? Jullie gebruiken dat maar uit goed vertrouwen? Of krijg je van te voren de samenstelling wel te weten?
Steffie89 schreef:Staan jullie eczemers eigelijk op het gras?
renate85 schreef:Vanmorgen mijn tinker haar nieuwe exceemdeken omgedaan, maar deze past niet. (is niet voor brede paarden)
Onderlengte 175 (op de deken zelf staat 195)
Valt dus erg klein.
Eventueel wil ik ook wel ruilen met mensen die bv nog een nieuwe 195/205 hebben liggen.
Prijs: gekocht voor €65.00 mag weg voor €50.00 ex verzenden.
Steffie89 schreef:Staan jullie eczemers eigelijk op het gras?
Ninx schreef:Hahaha, Saela vond het ook gek hoor...
Maar ik ben gewoon eerst begonnen met een klein beetje vh poeder, en heb de hoeveelheid telkens wat verhoogd tot de aanbevolen dosering.
Dus heel rustig laten wennen. Nu haffelt ze alles naar binnen. Ik gooi het over dat grasspul van Agrobs.
In mijn Marstall Vito zat/ zit ook knoflook. Dat gaf ik dus. Maar eigenlijk vind ik dat een paard geen knoflook moet eten, dus daar ben ik toch maar mee gestopt...
Ja... ik ben een beetje... een euh, neuzelaar! Hihi!