Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yvonnedv schreef:indrasjacks schreef:darnaast vraag ik me eigenlijk af zit je niet ff in t verkeerde toppic??
Hoort jouw promotiecampagne voor je olie niet in het commerciele gedeelte
indrasjacks schreef:alle dekens vind ik lelijk is maar hoe je het bekijke een paard ziet er altijd beter uit zonder maar goed heaas ontkomen sommigen er niet aan
exceemdekens daarintegen zien er idd belachelijk uit maar wat maakt dat nu uit ze moeten fuctioneel zijn meer niet.
darnaast vraag ik me eigenlijk af zit je niet ff in t verkeerde toppic??![]()
het gaat hier over exceem en jeuk dat heeft niks met scheren in de winter te makenMyour schreef:Wat een afgrijselijke dekenmaar dat terzijde.
Ik twijfel nog of ik m'n paard ga scheren deze winter, hij dan 3,5 jaar oud en eigenlijk toch nog niet zo hard aan het werk. Dus ik denk eigenlijk niet dat het nodig is. Hmmmm...
Zammie schreef:Veel zomereczeempaarden hebben last van "roos". Schilfertjes dus. Is 1 van de dingen waar je volgens mij toch aan kunt zien, dat het ZE is. Wassen met tea tree is hier heel goed voor. Schilfertjes laten eerder los en is goed tegen de jeuk.
Zammie schreef:Zammie heeft ook niet constant schilfers. Soms moet je gewoon een ander product proberen. Kan het niet van voeding komen bij jouw shet Allejandro? Weet dat eiwitten ook weleens voor jeuk kunnen zorgen. Eiwitten zit eigenlijk in al het voer wat we geven. Maar vooral veel in biks enz.