Maar het is erg vet he en smeert mooi uit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nvanriet schreef:@ Margee: volgens mij heeft mijn pony ook grasexceem, als ik het zo mag noemen natuurlijk. Zijn schuren is erger geworden als hij de laatste weide staat, in deze weide staat er meer koeiengras, ondanks het opnieuw inzaaien met een mengeling speciaal voor paarden is dat in het laatste stuk niet zo goed gelukt en is daar het oude gras teruggekomen. Dus als hij daar staat schuurt hij, met deken, zonder deken, dat maakt allemaal niet veel uit. Nu zijn we 2 weken geleden beginnen werken aan de weide waardoor hij er niet op mag en dus enkel in de zandpiste staat en hooi eet. Het schuren was helemaal gestopt. Sinds gisteren is er een klein stukje wei weer open, en ja hoor hij schuurt weer een klein beetje. Ondanks het feit dat hij maar 2 uur op de weide heeft gestaan.
wendy1987 schreef:Vraagje over de tectonik, mensen die het gebruiken. Het is blauw, hoe lang blijft het blauwe zitten?
* Iets met haflinger, witte manen en een keuring
Silver_Fox schreef:@Margee ben je het van plan om door te zaaien omdat je het niet opnieuw in kan zaaien?
Vreemd dat er niet op staat wat voor grassoorten erbij zitten van Horsemaster.
@Ellepel, wat doet appie dan als je een vliegenmasker op wil doen? Mijn paardje wou er ook helemaal niets van weten, begon haar hoofd omhoog te gooien en achteruit te lopen, maar nu is ze zo mak als een lammetje als ik de vliegenkap op wil doen. Hier is het echt de enige oplossing, anders blijft ze maar schuren.
Silver_Fox schreef:@Margee ben je het van plan om door te zaaien omdat je het niet opnieuw in kan zaaien?