Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
iana schreef:@Mi_Amore, zo zou ik het ook moeten aanpakken als jij. Staat je paard dan apart? Wij hebben een kudde van 5, wil dus zeggen dat ik haar alleen moet zetten en dat vind ik zo erg...ze schreeuwt de longen uit haar lijf als ze alleen staat.
De rest moet het toch niet bekopen vind ik, hoe doe jij dat?
Maisie schreef:Hier pony 24/7 op de wei met deken en smeer ook derfen.
Nu heb ik 1 probleem met de EJ deken. De buikflap is te lang waardoor mijn
pony (ruin) de buikflap onder piest en daarmee ook zichzelf.
Natuurlijk niet fris en trekt ook weer meer vliegen aan.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
rooswita schreef:Rhys schreef:@Rooswita, ja mijn redenen om voor dit merk te kiezen staan in de post die je zelf quote!
jewel maar ik bedoel waarom deze en niet de goedkope versie hiervan zoals die van ej, divoza en qhp enzo? omdat dat qua uiterlijk dezelfde deken is
opisop_shop schreef:Hey dames, ik heb vorig jaar de nep-rambo van EJ gekocht en die bevalt prima, alleen een klein gaatje erin en dat terwijl er in deze paddock al 2 regendekens gesneuveld zijn dus ik ben tevreden!
Nou had ik eentje in backorder staan als reservedeken, leverdatum zou eind mei/begin juni zijn dus ik werd gebeld dat hij binnen was. Kwam ik hem vrijdag ophalen, is het helemaal een vernieuwde stof!
Ik heb hem daar laten annuleren en geld terug, dit is een heel andere stof dan die van vorig jaar; die is echt stevig/stug en dit was meer een gewone boett achtige stof maar dan net even anders, beetje tussen boett en rsih in denk ik.
Ik dacht ik waarschuw jullie even, voordat jullie net als ik ervan uit gaan dat het dezelfde stof is.
Vandaag bij Horze.nl alle anti-vliegenproducten met 30% korting trouwens.