Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liljebo schreef:Nee, maar er is uitgebreid overleg en uitleg geweest en je mag mij gewoon op het woord geloven, dat er wel dergelijk een cushingtest is geweest. De leverontsteking had niets met het ACTH te maken. Andersom was wel mogelijk; Cushing en daardoor een leverinfectie. Ik kan je de zweedse rapporten toesturen, maar zie daar geen meerwaarde in.
Ik heb hier begeleiding van deskundige mensen en daar vertrouw ik op. Voor mij is dat voldoende.
Een verdere discussie ga ik dan ook liever niet aan. Ik hoop dat je dat begrijpt.
liljebo schreef:Daarom heb ik ook twee verschillende dierenartsen en ondersteuning van iemand hier met goede medische kennis en veel ervaring met zowel EMS als cushing, Zelf nadenken blijf ik wel doen, maar overleg en rapporten sturen naar /met nog meer mensen, gaan mij veel te veel tijd en energie kosten. De meeste papieren zijn trouwens in het zweeds.
Billy gaat nu goed,. De kuilen boven zijn ogen verdwijnen stilaan en hij ziet er weer veel beter uit. Hij wil ook weer dingen doen, dus pakken we voorzichtig een klein beetje 'werk' op in de zin van stappen aan een lang teugeltje. Vooralsnog 10 minuutjes. Hij wil wel meer maar hij is heel erg ziek geweest en dan ben ik liever voorzichtig. Hij wordt weer een beetje het stoute spook wat ik kende (maar eigenlijk al lang kwijt was.)
dookia schreef:Vraagje: deze zomer zat Shamrock op een wei waar echt een gemene merrie mee zat. Ze is heel dominant in de kudde en durft zelfs mensen aan te vallen. zou dit kunnen een trigger geweest zijn (stress) om de waarden naar de hoogte te doen schieten gezien Shamrock echt niets van symptomen vertoond
IMJ schreef:Ga ik me daar ook is wat meer in verdiepen. Verkoopt de welkoop/boerenbond het ook voor zover je weet?
Dank voor je antwoord iig